Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.
Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa dostępność tych form promocji. Osobą odpowiedzialną za rozwój marki Ostryga jest Jacek Jankowski.
– Analizy z rynku amerykańskiego pokazują, że w ciągu najbliższych 4 lat wartość rynku gier reklamowych wzrośnie pięciokrotnie. Ożywienie tego segmentu marketingu widoczne jest także w Polsce, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający i odporni na tradycyjne formy reklamy – powiedział Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
– Dotychczas e-ntertainment traktowany był przez firmy jako działanie marginalne, jednak jego skuteczność wpływa na zmianę postawy klientów i podziału budżetu reklamowego. Stąd potrzeba stworzenia wyspecjalizowanej jednostki oraz standaryzacji rynku – ujawnia Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia. – Ostrygę wprowadzamy na rynek analogicznie, jak to zrobiliśmy z firmą SARE. Początkowo brand korzysta z zasobów, wiedzy i dziesięcioletniego doświadczenia agencji OS3 multimedia, by z czasem się całkowicie uniezależnić.
Baza wiedzy na temat e-ntertainment oraz informacje o ofercie dostępne są na stronie www.ostryga.pl. Pierwszymi klientami są firmy z branży mediów, w tym wydawnictwa i domy mediowe.
Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Wśród stałych Klientów agencji są takie firmy, jak: Siemens, Era, Philip Morris, Danone, Unilever, Rockwool, Lexus, Tally Weijl, Mieszko, Kompania Piwowarska, Inteligo, PLL Lot, ING Bank Śląski, TelePizza, US Pharmacia, Agros Nova, Polsat czy Black Red White.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!