Jeszcze tylko przez cztery dni można bez żadnych zobowiązań pobierać pełną wersję ebooka w ramach akcji „Ściągnij i przeczytaj, zanim zapłacisz” organizowanej przez Wydawnictwo Złote Myśli.
Powoli kończy się trwająca cały miesiąc, od 9 lutego do 9 marca, druga edycja akcji, polegająca na możliwości pobierania ebooka „Sukces a praca”, zanim zainteresowany zdecyduje się „czy”, a jeśli tak to „ile” zamierza się za niego zapłacić.
Do tej pory Złote Myśli odnotowały ponad 12,5 tys. pobrań publikacji ze strony akcji (sukces.zlotemysli.pl). Całość opiera się na niepisanej dżentelmeńskiej umowie między Wydawnictwem a odbiorcami publikacji. Klienci pobierają publikację, czytają, oceniają, jakie korzyści i jak wartościową wiedzę z niej wynieśli a wtedy decydują, czy chcą zapłacić za nią jedną z trzech proponowanych kwot – 5, 20, 30 zł czy jednak nie są zadowoleni i zapłacić nie zamierzają.
Mottem Wydawnictwa jest hasło „Bliżej sukcesu”, które swoimi publikacjami Złote Myśli już od 5 lat promują. Ta akcja i ta publikacja jest kolejną pozytywną zachętą z naszej strony, skierowaną do wszystkich, którzy chcą odpowiednio pokierować swoim sukcesem, zarówno życiowym jak i zawodowym. Dlatego najbardziej zadowalają pozytywne opinie Czytelników, dotyczące publikacji „Sukces a praca”, które do nas spływają – komentuje Mateusz Chłodnicki, prezes Wydawnictwa.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.