Ostryga e-ntertainment, zajmującą się budowaniem wizerunku marek i produktów w Internecie poprzez rozrywkę, przygotowała gry do wakacyjnego konkursu wiedzy filmowej – Play Cinema City. Ostryga wygrała konkurs ofert zorganizowany przez sieć Cinema City Poland i odpowiada za przygotowanie całej mechaniki gry internetowej oraz wspomaga akcję działaniami w Internecie.
Konkurs ruszył w niedzielę 1 lipca o godzinie 10:00 na stronie internetowej cinema-city.pl. Wcześniej zapowiadany był na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach, w których obecne są kina sieci Cinema City. Ostryga e-ntertainment przygotowała formułę gry w oparciu o pytania quizowe oraz gry flashowe dla zwycięzców pierwszych siedmiu etapów rozgrywki.
Promocja potrwa przez całe wakacje i zakończy się Wielkim Finałem rozegranym „w realu” w Warszawie w Cinema City Bemowo w specjalnej, jedynej w Polsce interaktywnej sali kinowej. Ostateczna rozgrywka obejmie 50 finalistów z najlepszymi wynikami z ósmego etapu konkursu – mówi Jacek Jankowski, Dyrektor Zarządzający Ostryga e-ntertainment.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.