Ostryga dla Cinema City

Ostryga e-ntertainment, zajmującą się budowaniem wizerunku marek i produktów w Internecie poprzez rozrywkę, przygotowała gry do wakacyjnego konkursu wiedzy filmowej – Play Cinema City. Ostryga wygrała konkurs ofert zorganizowany przez sieć Cinema City Poland i odpowiada za przygotowanie całej mechaniki gry internetowej oraz wspomaga akcję działaniami w Internecie.
Konkurs ruszył w niedzielę 1 lipca o godzinie 10:00 na stronie internetowej cinema-city.pl. Wcześniej zapowiadany był na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach, w których obecne są kina sieci Cinema City. Ostryga e-ntertainment przygotowała formułę gry w oparciu o pytania quizowe oraz gry flashowe dla zwycięzców pierwszych siedmiu etapów rozgrywki.

Promocja potrwa przez całe wakacje i zakończy się Wielkim Finałem rozegranym „w realu” w Warszawie w Cinema City Bemowo w specjalnej, jedynej w Polsce interaktywnej sali kinowej. Ostateczna rozgrywka obejmie 50 finalistów z najlepszymi wynikami z ósmego etapu konkursu – mówi Jacek Jankowski, Dyrektor Zarządzający Ostryga e-ntertainment.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top