Ostryga na miniclip.com

Miniclip.com zaprosił do współpracy polską markę Ostryga, zajmującą się budowaniem wizerunku i promocją w Internecie przez rozrywkę. Dzięki temu gra „Ping pong” przyciąga do serwisu Ostrygi ponad 100 000 użytkowników dziennie.
– Jest to dla nas duży sukces szczególnie, że działamy zaledwie od kliku miesięcy. Udało nam się jednak w tym czasie pozyskać już szereg klientów i zdobyć sporą rzeszę stałych graczy naszych gier  – mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.

Serwis miniclip.com posiada stała grupę 30 milionów graczy i stanowi zbiór najpopularniejszych na świecie gier stworzonych w technologii Flash i Shockwave. Jako sprzedawca publikowanych gier, pomaga marce Ostryga w pozyskiwaniu klientów spoza terenu Polski. Dowodem siły promocyjnej serwisu jest także fakt, że w ciągu zaledwie tygodnia od opublikowania gry „Ping pong” na serwisie miniclip.com, baza adresowa newslettera Ostrygi zwiększyła się o ponad 1000 wpisów.

Marka Ostryga wyodrębniona w ramach struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizujące się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie. Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych na licencji.

www.ostryga.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry