Ostryga.pl bada rynek gier reklamowych

Wystartowało pierwsze w Polsce badanie na temat gier reklamowych. Temat promocji przez rozrywkę, dobrze rozpoznany na rynkach zachodnich, w Polsce dotychczas był zagadką. Dzięki prowadzonej akcji okaże się, kim w rzeczywistości jest polski pasjonat gier on-line oraz jaki ma on stosunek do reklam w nich zamieszczanych.
Advergames, doskonale znane oraz popularne na rynkach zachodnich, w Polsce dopiero zaczynają być traktowane jako profesjonalne narzędzie promocyjne. W Stanach Zjednoczonych prowadzone są regularne badania sprawdzające profil gracza oraz jego stosunek do reklamy w grach. Okazuje się, że przeciętny pasjonat tego typu rozrywki to nie nastolatek, lecz najbardziej pożądany konsument – pracujący i mieszkający w dużym mieście 29-latek. Tego typu informacje o polskich sympatykach rozrywki internetowej zostaną upublicznione już w październiku.

Badanie rozpoczęło się 5 września i potrwa do końca miesiąca. Krótka ankieta dostępna jest on-line pod adresem www.ostryga.pl/ankieta. Różnorodność patronów pozwoli dotrzeć do możliwie szerokiej próby badawczej. Dodatkowo, na portalu Gazeta.pl, planowane jest badanie na temat aktywności graczy korzystających z serwisów tematycznych.

Autorem i koordynatorem badania jest Ostryga – marka agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizująca się w budowaniu wizerunku w Internecie poprzez rozrywkę. Tworzy gry reklamowe, filmy reklamowe, zajmuje się product placementem w grach, prowadzeniem akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Ostryga zajmuje się także rozwojem wiedzy na polskim rynku marketingu na temat advergames. Bazę informacji oraz odnośniki do ciekawych publikacji na ten temat można znaleźć na stronie www.ostryga.pl.

Patronem medialnym badania jest m.in. e-biznes.pl

www.ostryga.pl/ankieta

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry