Wystartowało pierwsze w Polsce badanie na temat gier reklamowych. Temat promocji przez rozrywkę, dobrze rozpoznany na rynkach zachodnich, w Polsce dotychczas był zagadką. Dzięki prowadzonej akcji okaże się, kim w rzeczywistości jest polski pasjonat gier on-line oraz jaki ma on stosunek do reklam w nich zamieszczanych.
Advergames, doskonale znane oraz popularne na rynkach zachodnich, w Polsce dopiero zaczynają być traktowane jako profesjonalne narzędzie promocyjne. W Stanach Zjednoczonych prowadzone są regularne badania sprawdzające profil gracza oraz jego stosunek do reklamy w grach. Okazuje się, że przeciętny pasjonat tego typu rozrywki to nie nastolatek, lecz najbardziej pożądany konsument – pracujący i mieszkający w dużym mieście 29-latek. Tego typu informacje o polskich sympatykach rozrywki internetowej zostaną upublicznione już w październiku.
Badanie rozpoczęło się 5 września i potrwa do końca miesiąca. Krótka ankieta dostępna jest on-line pod adresem www.ostryga.pl/ankieta. Różnorodność patronów pozwoli dotrzeć do możliwie szerokiej próby badawczej. Dodatkowo, na portalu Gazeta.pl, planowane jest badanie na temat aktywności graczy korzystających z serwisów tematycznych.
Autorem i koordynatorem badania jest Ostryga – marka agencji interaktywnej OS3 multimedia specjalizująca się w budowaniu wizerunku w Internecie poprzez rozrywkę. Tworzy gry reklamowe, filmy reklamowe, zajmuje się product placementem w grach, prowadzeniem akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Ostryga zajmuje się także rozwojem wiedzy na polskim rynku marketingu na temat advergames. Bazę informacji oraz odnośniki do ciekawych publikacji na ten temat można znaleźć na stronie www.ostryga.pl.
Patronem medialnym badania jest m.in. e-biznes.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.