Outbox stał się jedynym serwisantem platformy obsługi wirtualnych operatorów MVNE (Mobile Virtual Network Enabler) w sieci Orange Polska. Spółka jest teraz odpowiedzialna za wspieranie systemu i naprawę ewentualnych błędów wynikających z jego bieżącego użytkowania. Umowa o utrzymaniu platformy wirtualnych operatorów MVNE to kolejny etap liczącej już wiele lat współpracy spółki Outbox z operatorem telefonii komórkowej Orange Polska.
Outbox będzie świadczył usługi utrzymania we wszystkich komponentach platformy – CRM, EAI, Order Management, Provisionning oraz Billing, które obsługują działalność firm w zakresie usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatora Orange.
„Powierzenie Outbox kontraktu utrzymaniowego całej platformy Orange MVNE obejmującej tak szeroki wachlarz systemów jest potwierdzeniem wysokiej jakości dotychczasowej współpracy z Orange Polska”- podkreśla Marcin Ciesielski.
Od kilku lat spółka Outbox sukcesywnie powiększa zakres usług oferowanych klientom. Szereg znaczących kontraktów wygranych w ostatnim czasie, w tym współpraca w zakresie budowy produktów Oracle w centrum programistycznym Outbox w Polsce, podkreśla pozycję Outbox jako lidera na rynku rozwiązań CRM. W celu osiągnięcia jeszcze większej dynamiki ekspansji na rynki zagraniczne (20 miejsce w rankingu eksporterów TOP200 Computerworld) w ostatnim czasie spółka otworzyła oddział we Francji obsługujący klientów z Francji, Wlk Brytanii, Hiszpanii oraz krajów Beneluksu.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.