Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiety PREMIUM. Zmiana podyktowana jest analizą zachowań użytkowników Internetu. Pakiety tematyczne, a do takich należy najnowsza propozycja sieci, lepiej korespondują z zainteresowaniami i stylem życia użytkowników, a tym samym mają zwiększyć sprzedaż powierzchni reklamowej witryn.
Metodologia nowych badań użytkowników Internetu, a także sposób prezentacji wyników powodują, że koniecznym rozwiązaniem dla sieci reklamowych staje się utworzenie pakietów tematycznych. Tak dobrana oferta jest ściślej związana z zainteresowaniami i stylem życia użytkowników stron internetowych, a przez to, poprawia znacząco możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej tych witryn.
IDMnet wprowadził aż osiem nowych pakietów, którymi są: IDMnet_biznes, IDMnet_dom, IDMnet_komputer, IDMnet_panowie, IDMnet_podróże, IDMnet_rozrywka, IDMnet_sport, IDMnet_wiadomości.
'Wkrótce powstaną także pakiety tematyczne obejmujące wszystkie witryny sieci IDMnet, będą one stanowić doskonałą przeciwwagę do zasięgowych ofert portali.’ – zaznacza Maciej Musioł – Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.
'W ostatnim czasie obserwujemy zainteresowanie pakietami, co można nazwać renesansem tej formy reklamy. W przeszłości tego typu produkty były obecne w cennikach sieci reklamowych i portali, jednak nie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Utworzenie pakietów PREMIUM to odpowiedź na zapytania płynące z rynku. Wielu klientów jest zainteresowanych niedrogimi sposobami budowania zasięgu w swojej grupie celowej, dlatego z zaciekawieniem czekamy na ofertę pakietową całej sieci IDMnet’ – Marcin Skowroński, Media Com
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.