Pakiety PREMIUM w sieci IDMnet

Opublikowano: 13 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiety PREMIUM. Zmiana podyktowana jest analizą zachowań użytkowników Internetu. Pakiety tematyczne, a do takich należy najnowsza propozycja sieci, lepiej korespondują z zainteresowaniami i stylem życia użytkowników, a tym samym mają zwiększyć sprzedaż powierzchni reklamowej witryn.

Metodologia nowych badań użytkowników Internetu, a także sposób prezentacji wyników powodują, że koniecznym rozwiązaniem dla sieci reklamowych staje się utworzenie pakietów tematycznych. Tak dobrana oferta jest ściślej związana z zainteresowaniami i stylem życia użytkowników stron internetowych, a przez to, poprawia znacząco możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej tych witryn.

IDMnet wprowadził aż osiem nowych pakietów, którymi są: IDMnet_biznes, IDMnet_dom, IDMnet_komputer, IDMnet_panowie, IDMnet_podróże, IDMnet_rozrywka, IDMnet_sport, IDMnet_wiadomości.

‚Wkrótce powstaną także pakiety tematyczne obejmujące wszystkie witryny sieci IDMnet, będą one stanowić doskonałą przeciwwagę do zasięgowych ofert portali.’ – zaznacza Maciej Musioł – Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.

‚W ostatnim czasie obserwujemy zainteresowanie pakietami, co można nazwać renesansem tej formy reklamy. W przeszłości tego typu produkty były obecne w cennikach sieci reklamowych i portali, jednak nie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Utworzenie pakietów PREMIUM to odpowiedź na zapytania płynące z rynku. Wielu klientów jest zainteresowanych niedrogimi sposobami budowania zasięgu w swojej grupie celowej, dlatego z zaciekawieniem czekamy na ofertę pakietową całej sieci IDMnet’ – Marcin Skowroński, Media Com

http://www.idmnet.pl

Sylwester KozakPakiety PREMIUM w sieci IDMnet

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.