1 września, w związku z wejściem na rynek nowego wariantu pieluszek Pampers Active Baby, ruszył serwis internetowy wdrożony przy współpracy Procter&Gamble, Onet.pl i Agencji Interaktywnej HYPERmedia. Serwis oprócz interaktywnej prezentacji produktu spełnia rolę internetowego poradnika dla młodych rodziców.
Serwis prezentuje przede wszystkim zalety nowej gamy produktów marki Pampers. Pieluszki charakteryzują się znacznie lepszą chłonnością i są o wiele wygodniejsze dla maluchów. Dzięki animacji, którą przygotowała Agencja HYPERmedia, każdy użytkownik serwisu może zapoznać się z działaniem nowych pieluszek i ocenić ich zalety.
Serwis oferuje także dział „Instytut Pampers radzi”, w którym rodzice przeczytają artykuły dotyczące np. snu i rozwoju dziecka. W razie wątpliwości internauci mogą zadać pytania ekspertowi. 2 września odbędzie się pierwszy z dwóch czatów zorganizowanych ze specjalistą z Instytutu Pampers.
Dużą atrakcją witryny jest możliwość przetestowania nowego produktu, zanim pojawi się on w sprzedaży. Każdy rodzic, który zarejestruje się na specjalnym formularzu i odpowie na kilka prostych pytań, otrzyma próbkę pieluszki Active Baby.
Autorem projektów graficznych i animacji przedstawiających działanie pieluszek jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Oprócz tego Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie systemu weryfikacji danych i baz danych, a także za zarządzanie procesem zbierania zapisów chętnych do sprawdzenia skuteczności nowego produktu. Wykonaniem serwisu od strony technologicznej i umieszczeniem go na serwerach zajął się portal Onet.pl.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.