Pampers online

Opublikowano: 2 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

1 września, w związku z wejściem na rynek nowego wariantu pieluszek Pampers Active Baby, ruszył serwis internetowy wdrożony przy współpracy Procter&Gamble, Onet.pl i Agencji Interaktywnej HYPERmedia. Serwis oprócz interaktywnej prezentacji produktu spełnia rolę internetowego poradnika dla młodych rodziców.

Serwis prezentuje przede wszystkim zalety nowej gamy produktów marki Pampers. Pieluszki charakteryzują się znacznie lepszą chłonnością i są o wiele wygodniejsze dla maluchów. Dzięki animacji, którą przygotowała Agencja HYPERmedia, każdy użytkownik serwisu może zapoznać się z działaniem nowych pieluszek i ocenić ich zalety.

Serwis oferuje także dział „Instytut Pampers radzi”, w którym rodzice przeczytają artykuły dotyczące np. snu i rozwoju dziecka. W razie wątpliwości internauci mogą zadać pytania ekspertowi. 2 września odbędzie się pierwszy z dwóch czatów zorganizowanych ze specjalistą z Instytutu Pampers.

Dużą atrakcją witryny jest możliwość przetestowania nowego produktu, zanim pojawi się on w sprzedaży. Każdy rodzic, który zarejestruje się na specjalnym formularzu i odpowie na kilka prostych pytań, otrzyma próbkę pieluszki Active Baby.

Autorem projektów graficznych i animacji przedstawiających działanie pieluszek jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Oprócz tego Agencja odpowiedzialna jest za stworzenie systemu weryfikacji danych i baz danych, a także za zarządzanie procesem zbierania zapisów chętnych do sprawdzenia skuteczności nowego produktu. Wykonaniem serwisu od strony technologicznej i umieszczeniem go na serwerach zajął się portal Onet.pl.

http://www.pampers.pl

Sylwester KozakPampers online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.