Partnerstwo reklamowe MySpace i Fox International Channels

Opublikowano: 14 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

MySpace i Fox International Channels (FIC) poinformowały o multi-terytorialnej współpracy, w ramach której lokalne działania reklamowe, marketingowe i promocyjne prowadzone będą przez Fox International Channels. Prowadzone dotychczas regionalne wersje stron MySpace w Polsce, Brazylii, Argentynie, Hiszpanii, Włoszech, Meksyku i Turcji pozostaną aktywne dzięki nawiązanej kooperacji.

“Współpraca MySpace z FIC pozwoli ograniczyć koszty i pogłębić naszą lokalną wiedzę i istniejące już stosunki” – mówi Owen Van Natta, Chief Executive Officer z MySpace – „Ta inicjatywa, która jest pierwszym wynikiem międzynarodowego planu działań, pozwoli MySpace dalej zaspokajać potrzeby naszych użytkowników, partnerów i reklamodawców na najszybciej rozwijających się rynkach.”

Od dzisiaj FIC, które obsługuje 170 kanałów telewizyjnych, ich strony internetowe i międzynarodowe działania reklamowe w sieci, będzie zarządzać działaniami marketingowymi oraz sprzedażą reklam dla MySpace na terenie Polski, Argentyny, Brazylii, Hiszpanii, Włoszech i Turcji, jednocześnie rozwijając lokalny zasięg MySpace wśród reklamodawców w tych krajach.

„Bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z MySpace na terenie Europy i Ameryki Łacińskiej. Razem pragniemy umocnić naszą wiedzę w dziedzinie Internetu i reklamy oraz stworzyć ciekawe propozycje dla międzynarodowych użytkowników MySpace oraz narzędzia promocyjne dla wielu globalnych reklamodawców i ich partnerów.” – mówi Herman Lopez, Chief Operating Officer z Fox International Channels.

Hanna LaskowskaPartnerstwo reklamowe MySpace i Fox International Channels

Podziel się!

O autorze

hania