Na stronach Internetowej Platformy Motoryzacyjnej mojeauto.pl ruszył największy w polskim Internecie serwis poświęcony tegorocznemu Paris Motor Show. Zaczynający się 23 września salon samochodowy w stolicy Francji jest jedną z największych i najbardziej prestiżowych imprez motoryzacyjnych w Europie.
Na stronach mojeauto.pl zaprezentowane są wszystkie premiery i nowości, jakie pojawią się w Paryżu. Każdy model jest szczegółowo opisany oraz zawiera galerię zdjęć. W serwisie znajduje się prawie 40 artykułów poświęconych targom. Można też będzie dzień po dniu śledzić wydarzenia mające miejsce na targach.
Mondial de l’Automobile był pierwszą wystawą w branży motoryzacyjnej na świecie. W 1898 roku 232 wystawców, głównie z Francji, zaprezentowało swoje produkty. Miejsce targów odwiedziło wówczas łącznie ok. 140 tys. ludzi. Mondial de l’Automobile (do 1988 r. jako Salon de l’Auto) od 1976 roku odbywa się co dwa lata, na zmianę z wystawą IAA we Frankfurcie. W latach parzystych wystawiane są auta osobowe oraz użytkowe, zaś w latach nieparzystych, na tym samym miejscu, prezentowane są różnego rodzaju jednoślady.
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/paris2004.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.