Pasaż Finansowy Wirtualnej Polski, pomimo zawirowań na rynku, pozyskał w 2009 roku ok. 80 tys. formularzy zapytań o różne produkty finansowe m.in. kredyty mieszkaniowe, konta osobiste i kredyty gotówkowe. Jest to niemal ten sam wynik, co w roku poprzednim, ale przy zdecydowanie trudniejszych warunkach sprzedaży. Wśród pozyskanych przez Pasaż formularzy kontaktowych tzw. leadów w 2009 roku (podobnie jak w latach poprzednich) najistotniejszą rolę odegrały zapytania o kredyty mieszkaniowe (ok. 36% wszystkich leadów). Na drugim miejscu znalazły się kredyty gotówkowe – 28,75%, a na miejscu trzecim konta osobiste (14% zapytań).
Rok 2009 był czasem dużych zmian w sektorze finansowym. W ciągu minionych 12 miesięcy branża finansowa przeszła metamorfozę i stanęła przed koniecznością porządkowania rynku. Banki zaostrzały politykę udzielania kredytów hipotecznych, wycofywały się z pożyczek wynoszących 100% wartości nieruchomości i niechętnie udzielały kredytów w obcych walutach. Jesteśmy więc szczególnie dumni, że w czasach kryzysu udało nam się osiągnąć, a nawet przekroczyć zakładane cele sprzedażowe. To nasz ogromny sukces. – mówi Renata Ozimska-Papiernik, Kierownik Działu e-Finance. Powodem do satysfakcji jest także pozyskanie w 2009 roku wielu nowych partnerów Pasażu, m.in. Link4, Alior Bank, Volkswagen Bank direct, Expander, Deutsche Bank, Amplico OFE, A-Z Finanse, Bank HSBC.
W ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2009 roku, Pasaż Finansowy pokonał konkurencję jeśli chodzi o odsłony i liczbę real users, odnotowując średnio (w okresie od listopada 2008 do listopada 2009) 302 096 RU. W tym samym czasie ilości te wynosiły odpowiednio 275 261 i 124 322 dla Pasażów Finansowych Interii i Onetu.
W planach na najbliższy czas jest systematyczne rozszerzanie współpracy z nowymi partnerami i dalszy rozwój platformy.
Pasaż Finansowy Wirtualnej Polski to jedna z najszybciej rozwijających się i największych platform pośrednictwa finansowego w polskim Internecie. Użytkownicy witryny mają dostęp do kilkuset produktów finansowych, m.in. bankowych (kredyty gotówkowe, samochodowe, mieszkaniowe, konta firmowe, osobiste, lokaty), maklerskich i inwestycyjnych (rachunki inwestycyjne oraz walutowe, fundusze inwestycyjne i emerytalne), leasingowych. Z Pasażu Finansowego korzystać można także przez telefon komórkowy – m.pf.wp.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.