PayPer.pl, uruchomiona przez Agorę nowa sieć reklamy internetowej, oferuje klientom powierzchnie reklamowe dobierane dla kampanii efektywnościowych.
W ofercie sieci PayPer.pl znajduje się m.in. bogate portfolio Grupy Gazeta.pl, partnerami są obecnie: sieć reklamy kobiecej Glossy Media, która współpracuje z 76 serwisami internetowymi skierowanymi do kobiet oraz sieć AdTaily zrzeszająca blisko 14 tys. wydawców stron internetowych. Sukcesywnie finalizowane są rozmowy z kolejnymi partnerami.
Sieć Payper.pl proponuje reklamodawcom dziewięć pakietów tematycznych (podlinkowane do www), m.in. Wiadomości, Kobieta i Lifestyle, Praca czy Sport i Moto, które zgrupowane są w trzech liniach cennikowych (podlinkowane do www). Ceny dostosowywane są indywidualnie do każdej kampanii. Oferta sieci skierowana jest do klientów bezpośrednich, agencyjnych i domów mediowych.
– To, co ma wyróżniać PayPer.pl na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie – kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza – mówi Dorota Bachman, dyrektor ds. transakcji i kampanii efektywnościowych w segmencie Internet Agory, odpowiedzialna za rozwój PayPer.pl.
W kampaniach efektywnościowych klient płaci za pożądane działanie odbiorcy przekazu reklamowego, np. przejście odbiorcy na stronę produktu poprzez kliknięcie w reklamę i dokonanie zakupu. Uzyskanie najlepszych efektów zapewnia wykorzystywana przez Payper.pl technologia TradeDoubler, jednego z najlepszych systemów do monitorowania i raportowania kampanii efektywnościowych.
Kierownikiem sprzedaży w sieci PayPer.pl został Tomasz Targoński.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.