Spółka PayU została partnerem Google w zakresie wdrażania Android Pay. Sprzedawcy internetowi współpracujący z PayU w Polsce mogą udostępnić nową formę płatności w swoich aplikacjach mobilnych.
Polska to drugi, po Wielkiej Brytanii, kraj w regionie EMEA i szósty na świecie, w którym Google wprowadziło Android Pay, a PayU jest jednym z pierwszych partnerów Google’a na tym rynku działającym w obszarze płatności dla e-commerce.
Chcemy, aby płatności w aplikacji były proste dla wszystkich, dlatego wybraliśmy PayU jako naszego partnera w zakresie wdrażania Android Pay na rynku e-commerce w Polsce. Sprzedawcy internetowi dołączą do ponad 400 tys. punktów sprzedaży w Polsce, gdzie kupujący mogą bezproblemowo zapłacić, dotykając ekranu telefonu z systemem Android – mówi Spencer Spinnell, Director of Business Development, Google.
Współpraca obu firm stwarza szansę dla przyspieszenia rozwoju m-handlu (zakupy internetowe na telefonie) oraz nowe korzyści dla kupujących, którzy robiąc zakupy on-line uzyskali dostęp do płatności mobilnych, z których korzystają już w sklepach stacjonarnych.
Polski rynek jest doskonałym miejscem do wdrażania innowacyjnych rozwiązań finansowych. Nowe produkty i usługi związane z płatnościami są w Polsce bardzo szybko przyswajane przez konsumentów. Jako PayU chcemy stworzyć dla wszystkich kupujących on-line środowisko, w którym będą mogli zawsze i wszędzie korzystać z najnowszych i najwygodniejszych form płatności, również mobilnych. Android Pay jest jednym z najlepszych przykładów takich płatności, dlatego jestem przekonany, że współpraca Google z PayU zaowocuje bardzo dobrymi wynikami w m-commerce – mówi Mario Shiliashki, prezes i dyrektor generalny PayU na region EMEA.
Android Pay zadebiutował w Polsce 17 listopada 2016 roku i jest obecnie dostępny dla klientów posiadających karty wydane przez Alior Bank, BZ WBK i T-Mobile Usługi Bankowe oraz korzystających z urządzeń z systemem Android w wersji KitKat 4.4 lub nowszym.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!