Cyfrowy Polsat wprowadził dzisiaj nowe promocje, dające możliwość korzystania przez 4 miesiące z pełnej oferty platformy bez wnoszenia opłat. Jednocześnie klient przed upływem okresu promocyjnego może zdecydować o zmianie pakietu na niższy.
Nowe promocje dotyczą pakietu Familijnego i pakietu Super Film, które klient otrzymuje bezpłatnie na 4 miesiące. Umowa zawierana jest na 29 miesięcy, ale do końca 4 miesiąca można podjąć decyzję, przekazaną w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, na infolinii, e-mailowo lub pisemnie, o zmianie oferty na dowolny niższy, minimum Familijny, pakiet.
Umożliwiając widzom bezpłatne zapoznanie się z pełną proponowaną przez nas ofertą programową, pozwalamy podjąć im w pełni obiektywną decyzję dotyczącą docelowo subskrybowanego pakietu. Wierzę, że dzięki temu wrośnie zadowolenie naszych klientów, którzy nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego związanego z oceną naszej oferty premium – powiedział Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat SA.
W ramach najnowszych promocji cyfrowy dekoder SD można kupić za 79 zł. Platforma udostępnia także wszystkie modele dekoderów za jednorazową opłatą: cyfrowy dekoder SD za 79 zł, dekodera HD za 149 zł oraz w najbliższym czasie dekoder HD z twardym dyskiem za 199 zł. Drugie rozwiązanie zapewnia klientowi jeszcze większy komfort korzystania z usług Cyfrowego Polsatu, ponieważ to operator ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt, niezależnie od tego, jak długo widz będzie korzystał z usług platformy.
Ten sam rodzaj promocji oferowany jest także z umową na 13 miesięcy i w tej opcji abonent może liczyć na dwa miesiące pełnej oferty, oczywiście z możliwością zmiany pakietu przed upływem drugiego miesiąca.
Sprzedaż powyższych usług jest wspierana dużą, zasięgową kampanią ATL, która w pierwszym etapie została uruchomiona w telewizji.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.