W dniu 9 lipca 2003 roku Prokom Software SA zawarł z IBM Polska Sp. z o.o. umowę, której przedmiotem jest dostarczenie produktów oraz świadczenie usług w ramach wdrożenia systemu PeopleSoft CRM w Telekomunikacji Polskiej SA. Wartość umowy wynosi 4,23 mln EUR.
Umowa obejmuje prace rozwojowe nad przygotowaniem kolejnych wersji rozwiązania CRM dla Telekomunikacji Polskiej (pilotażowo wdrożonego w Poznaniu), prace nad rozszerzeniem tego systemu na cały kraj oraz serwis gwarancyjny. Usługi wykonywane przez Prokom będą koncentrowały się na integracji systemu CRM z pozostałymi eksploatowanymi w TP aplikacjami, migracji danych oraz szkoleniach. Prokom współuczestniczy także w zarządzaniu projektem.
Realizowany projekt implementacji rozwiązania CRM w TP SA jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu CRM firmy PeopleSoft przeznaczonym specjalnie dla branży telekomunikacyjnej. Nowe rozwiązanie będzie obejmowało pełen zakres procesów związanych z obsługą klienta, co pozwoli zapewnić sprawną i szybką obsługę prawie 11 mln abonentów Telekomunikacji Polskiej.
„Współpracujemy z najlepszymi konsultantami przy realizacji jednego z najbardziej znaczących projektów informatycznych w Polsce w ostatnich latach. Uczestniczymy w projekcie o jasno zdefiniowanym celu biznesowym i trafnie dobranych do jego realizacji rozwiązaniach technologicznych. Zdobyte przy tej okazji wiedza i doświadczenie to dodatkowy potencjał, z którego będziemy mogli korzystać realizując podobne kontrakty w przyszłości” – powiedział Krzysztof Kardaś Członek Zarządu Prokom Software SA.
http://www.prokom.pl
http://www.telekomunikacja.pl
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.