PeopleSoft CRM w TP SA

Opublikowano: 11 lipca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W dniu 9 lipca 2003 roku Prokom Software SA zawarł z IBM Polska Sp. z o.o. umowę, której przedmiotem jest dostarczenie produktów oraz świadczenie usług w ramach wdrożenia systemu PeopleSoft CRM w Telekomunikacji Polskiej SA. Wartość umowy wynosi 4,23 mln EUR.

Umowa obejmuje prace rozwojowe nad przygotowaniem kolejnych wersji rozwiązania CRM dla Telekomunikacji Polskiej (pilotażowo wdrożonego w Poznaniu), prace nad rozszerzeniem tego systemu na cały kraj oraz serwis gwarancyjny. Usługi wykonywane przez Prokom będą koncentrowały się na integracji systemu CRM z pozostałymi eksploatowanymi w TP aplikacjami, migracji danych oraz szkoleniach. Prokom współuczestniczy także w zarządzaniu projektem.

Realizowany projekt implementacji rozwiązania CRM w TP SA jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu CRM firmy PeopleSoft przeznaczonym specjalnie dla branży telekomunikacyjnej. Nowe rozwiązanie będzie obejmowało pełen zakres procesów związanych z obsługą klienta, co pozwoli zapewnić sprawną i szybką obsługę prawie 11 mln abonentów Telekomunikacji Polskiej.

„Współpracujemy z najlepszymi konsultantami przy realizacji jednego z najbardziej znaczących projektów informatycznych w Polsce w ostatnich latach. Uczestniczymy w projekcie o jasno zdefiniowanym celu biznesowym i trafnie dobranych do jego realizacji rozwiązaniach technologicznych. Zdobyte przy tej okazji wiedza i doświadczenie to dodatkowy potencjał, z którego będziemy mogli korzystać realizując podobne kontrakty w przyszłości” – powiedział Krzysztof Kardaś Członek Zarządu Prokom Software SA.

http://www.prokom.pl
http://www.telekomunikacja.pl

Sylwester KozakPeopleSoft CRM w TP SA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.