Podczas Wieczornego Spotkania z Telekomunikacją, będącego jednym z wydarzeń Światowego Dnia Telekomunikacji, zespół Perfect otrzymał specjalną nagrodę, przyznawaną zazwyczaj osobom i instytucjom szczególnie zasłużonym dla polskiej teleinformatyki. Podczas uroczystej gali statuetkę Światowego Dnia Telekomunikacji wręczył zespołowi Stanisław Szuder z firmy Lucent Technologies. Perfect nagrodzony został za popularyzację Internetu poprzez wydanie pierwszej w Polsce płyty dystrybuowanej wyłącznie w Internecie, a konkretnie w portalu INTERIA.PL, w postaci plików mp3.
W ciągu pierwszego miesiąca sprzedaży w serwisie perfect.interia.pl dokonano blisko 4 tysiące transakcji zakupu. W zdecydowanej większości przypadków kupujący nabywali całe płyty a nie pojedyncze utwory. – Sprzedaż jest zgodna z naszymi oczekiwaniami – skomentował liczbę kupujących Adam Galas, menedżer Perfectu. – Ludzie w Polsce nie są jeszcze przyzwyczajeni do tej formy kupowania muzyki, niemniej zainteresowanie nadal jest duże i robimy wszystko, by je podtrzymać. Temu służy m.in. obecna trasa koncertowa – dodał.
Zespół Perfect jest pierwszym zespołem tak dużego formatu, który zdecydował się na sprzedawanie swojej płyty wyłącznie w sieci Internet. Podczas kwietniowej konferencji prasowej zarówno członkowie zespołu, jak i przedstawiciele INTERIA.PL przyznawali, że wydarzenie to miało na celu stworzenie precedensu, który stanie się zaczątkiem rozwoju w naszym kraju rynku taniej muzyki dystrybuowanej online. Dystrybucja nagrań muzycznych poprzez Internet eliminuje bowiem znaczące koszty związane z tradycyjnymi formami sprzedaży muzyki, takie jak marże detalistów, koszty tłoczenia, fizycznej dystrybucji i koszty administracyjne.
– Oczywiście zamierzamy sprzedawać muzykę przez Internet – zdradza dalsze zamierzenia Jacek Pasławski, członek zarządu portalu INTERIA.PL. – Intensywnie pracujemy wspólnie z wytwórniami, które są największymi właścicielami praw do muzyki, nad określeniem zasad legalnego udostępniania w Polsce muzyki online. Wierzę, że już wkrótce polscy internauci będą mogli legalnie kupić ulubioną muzykę za pośrednictwem INTERIA.PL. Takie rozwiązanie będzie korzystne dla wszystkich, zarówno kupujących, jak i wykonawców, polskich wytwórni, rodzimych organizacji ochrony praw autorskich i pośredników na tym rynku – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.