Serwisy Piar.pl i Sovetnik.ru podjęły decyzję o przygotowaniu wspólnego numeru. Będzie to kolejna edycja drukowanej wersji czasopisma branżowego Sovetnik. Bodźcem do kontynuacji tej formy współpracy był duży sukces poprzedniego przedsięwzięcia. Najbliższe wydanie będzie oceną i analizą tego, co zmieniło się w public relations, na tle poszerzenia UE, w Europie Środkowo – Wschodniej (CEE).
Obie redakcje pracowały nad poprzednim numerem kilka miesięcy. Trafiły do niego najciekawszy analizy, opinie i projekty przygotowane przez specjalistów z krajów CEE.
W gronie autorów znaleźli się wybitni konsultanci PR z Białorusi, Bułgarii, Czech, Rosji, Serbii i Czarnogóry, Ukrainy, Węgier oraz krajów nadbałtyckich. Nie zabrakło także rodzimych artykułów.
– Liczymy na pojawienie się nowej tradycji w historii współpracy naszych mediów; wspólne przygotowanie corocznego wydania, poświęconego rynkom krajów CEE. Uważamy, że pojawienie się takiego numeru przyniesie realne korzyści czytelnikom – wyjaśnia dr Waldemar Rydzak z naukowej rady programowej Piar.pl.
W ostatnim wydaniu o swoich doświadczeniach napisali:
– Arturas Jonkus, koordynator ds. PR w krajach CEE spółki „Yukos” i założyciel agencji „Jonkus&Partneris”,
– Vita Savicka, była rzeczniczka prezydenta Łotwy i obecny dyrektor wykonawczy agencji „BPS”,
– Roman Ulanowski, były rzecznik prasowy kontyngentu pokojowego sił policyjnych
w Kosowie.
Wybrane artykuły znajdują się w serwisie Piar.pl. Można w nim znaleźć również pełne, oryginalne wydanie Sovetnika.
Zgodnie ze strategią serwisu Piar.pl, nawiązuje on współpracę z uznanymi przedstawicielami zagranicznych mediów. Współpraca z rosyjskim Partnerem trwa
od 2 lat. Piar.pl dzięki portalowi Sovetnik.ru przekazuje swoim czytelnikom rzetelne, branżowe informacje z Rosji, Ukrainy oraz innych krajów ze Wschodu.
Piar.pl należy także do światowej sieci informacyjnej PRWeek Worldwire.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.