Trwa promocja deserów KFC na Blipie. Codziennie – od poniedziałku do piątku – można wygrać darmową kawę i deser w innym lokalu KFC w całej Polsce. Jest to pierwsza akcja sprzedażowa na Blipie.
W promocji mogą brać udział wszyscy użytkownicy, którzy czytają bądź obserwują profil ankar.blip.pl, prowadzony przez Public Relations Managera marki KFC. Codziennie umieszczane są w nim informacje, w jakim mieście, w jakim lokalu i o jakiej porze można otrzymać darmową kawę i ciastko. Desery serwowane są na hasło BLIP.
Pierwszą sprzedażową akcję na Blipie wspiera promocja wewnątrz serwisu: profil polecany jest na stronie głównej i w kokpitach użytkowników, w stopkach maili wysyłanych do użytkowników oraz za pomocą tradycyjnych form display’owych.
Poza akcją w serwisie społecznościowym komunikacja opiera się na dotarciu do kobiet poprzez reklamę displayową w serwisach kobiecych, mailing oraz sondę o deserach w Polki.pl Kreacje prowadzą na stronę www.slodkiezakonczenie.pl , gdzie można wygrać weekend w Wenecji i zaproszenia na desery w KFC za dopisanie słodkiego zakończenia do historii miłosnej. Za strategię i promocję odpowiada agencja Codemedia. Kreacje i podstronę przygotowała agencja Genero.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.