Pierwsza akcja sprzedażowa na Blipie

Opublikowano: 12 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Trwa promocja deserów KFC na Blipie. Codziennie – od poniedziałku do piątku – można wygrać darmową kawę i deser w innym lokalu KFC w całej Polsce. Jest to pierwsza akcja sprzedażowa na Blipie.

W promocji mogą brać udział wszyscy użytkownicy, którzy czytają bądź obserwują profil ankar.blip.pl, prowadzony przez Public Relations Managera marki KFC. Codziennie umieszczane są w nim informacje, w jakim mieście, w jakim lokalu i o jakiej porze można otrzymać darmową kawę i ciastko. Desery serwowane są na hasło BLIP.

Pierwszą sprzedażową akcję na Blipie wspiera promocja wewnątrz serwisu: profil polecany jest na stronie głównej i w kokpitach użytkowników, w stopkach maili wysyłanych do użytkowników oraz za pomocą tradycyjnych form display’owych.

Poza akcją w serwisie społecznościowym komunikacja opiera się na dotarciu do kobiet poprzez reklamę displayową w serwisach kobiecych, mailing oraz sondę o deserach w Polki.pl Kreacje prowadzą na stronę www.slodkiezakonczenie.pl , gdzie można wygrać weekend w Wenecji i zaproszenia na desery w KFC za dopisanie słodkiego zakończenia do historii miłosnej. Za strategię i promocję odpowiada agencja Codemedia. Kreacje i podstronę przygotowała agencja Genero.

www.blip.pl

Hanna LaskowskaPierwsza akcja sprzedażowa na Blipie

Podziel się!

O autorze

hania