Pierwsza tematyczna sieć reklamowa dla graczy

Opublikowano: 8 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

AdAction Network, tematyczna sieć reklamowa uruchomiona przez firmę AdAction, oferuje reklamę internetową emitowaną na serwisach poświęconych grom. To pierwsza w Polsce wertykalna sieć reklamowa pozwalająca dotrzeć do szerokiego grona graczy.

AdAction Network oferuje powierzchnie reklamową na ponad 30 serwisach o grach komputerowych, przeglądarkowych i na konsole. Zasięg sieci wynosi obecnie ponad dwa miliony użytkowników, a witryny w jej portfolio skierowane są do różnych grup graczy: od grających okazjonalnie i dla rozrywki po tak zwanych heavy gamers. W ofercie AdAction Network można znaleźć wszystkie klasyczne formy reklamy internetowej oraz dedykowane akcje sponsoringowe.

– Możemy dopasować reklamę do konkretnych grup wiekowych, możemy wyodrębnić odbiorcę okazjonalnego, który gra po to, żeby miło spędzić czas, jak i gracza zawodowego, dla którego gra jest profesją. Możemy też przygotować konkretne działania w wielu różnych obszarach, od stron internetowych zaczynając, a na reklamie w telefonach komórkowych czy grach pudełkowych kończąc. Obserwując rozwój reklam video mocno stawiamy na tę formę. Reklama w Internecie i w grach staje coraz bardziej emocjonalna niż informacyjna. – mówi Adam Semik, dyrektor sprzedaży AdAction.

Wertykalna sieć reklamowa to kolejny element szerokiej oferty AdAction, w której poza reklamą internetową są między innymi reklama dynamiczna w grach na PC i konsole, w grach przeglądarkowych, aplikacjach i grach na telefony komórkowe oraz produkcja gier reklamowych na potrzeby konkretnych akcji promocyjnych.

– Młodzi ludzi coraz więcej czasu poświęcają na granie i coraz trudniej ich złapać przed telewizorem, nie wspominając o prasie. Dla młodych ludzi liczy się ich laptop, który służy do pracy, do rozwijania ich zainteresowań a także zapewnia rozrywkę. Nasza sieć trafia do aktywnych młodych ludzi, których stać na zakup gier, którzy grają gry flash, gry przeglądarkowe, gry na konsolach i na PC. To bardzo atrakcyjna grupa dla marketerów. – dodaje Adam Dyba, prezes AdAction.

Popularność gier video i wydatki na tą formę rozrywki od kilku lat stale rosną, a produkcja niektórych tytułów konkuruje z branżą filmową zarówno pod względem rozmachu i nakładów, jak i osiąganych wyników finansowych – na przykład zyski ze sprzedaży gry “Guitar Hero 3: Legends of Rock” przekroczyły jeden miliard dolarów.

www.adaction.pl

Hanna LaskowskaPierwsza tematyczna sieć reklamowa dla graczy

Podziel się!

O autorze

hania