Marlena-s, studentka trzeciego roku Slawistyki na Wydziale Filologiczno-Historycznym Uniwersytetu Gdańskiego zarejestrowała się jako milionowy użytkownik serwisu Allegro.pl. Milionowa użytkowniczka pasjonuje się językami obcymi i uwielbia podróże. Od serwisu Allegro otrzyma bilet na przelot do Londynu wraz z osobą towarzyszącą.
„O Allegro dowiedziałam się od koleżanek i od razu po tym jak założono mi Internet postanowiłam się zarejestrować w serwisie” – mówi Marlena-s. „Wcześniej kupowałam już niektóre rzeczy w Allegro, ale za pośrednictwem koleżanek, – słowniki, ubrania i kosmetyki. Za każdym razem byłam zadowolona z zakupów”.
Wszystkich aukcji dostępnych on-line na Allegro.pl jest ok. 200 000 tys. Dziennie wystawianych jest w serwisie od 20 000 – 25 000 tys. przedmiotów, zawieranych jest od 7 500 do
8 000 transakcji. Stanowi to obecnie 33-34% wszystkich kończących się w danym dniu aukcji.
Od 4 maja 2001 roku (dane z 4 lipca 2003):
Wystawiono: 12 676 313 przedmiotów
sprzedano na aukcji – 3 474 669 przedmiotów
złożono ofert: 20 749 313
od 24 marca 2003 – wystawione aukcje z PayU (Płatności Allegro) – 2 759 973
„Według naszych danych 12% naszych użytkowników to kobiety, choć moim zdaniem procent ten jest znacznie większy” – powiedział Maciej Oppeln Bronikowski, Dyrektor Operacyjny QXL Poland – „W wielu przypadkach mimo iż rejestracji dokonali mężczyźni z ich konta aktywnie korzystają kobiety. Te ostatnie w dużej mierze decydują także o dokonywanych transakcjach w serwisie aukcyjnym. Często to one wybierają produkt, który później jest licytowany na aukcji przez jej partnera”.
„Cieszymy się, że serwis rozwija się tak dynamicznie i stale przyciąga nowych użytkowników. Jednocześnie staramy się dbać i premiować tych, którzy są z nami
od początku lub przez dłuższy czas. Wszystkim natomiast zapewniamy bezpieczeństwo. Każdy użytkownik jest weryfikowany, pierwszą transakcję może przeprowadzić dopiero po otrzymaniu od nas kodu, który przesyłany jest pocztą na wcześniej podany adres, co umożliwia pełną weryfikację danych. Dzięki systemowi Płatności Allegro udało się nam usprawnić i maksymalnie uprościć procedury zapłaty. To nie koniec. Stale pracujemy nad uatrakcyjnieniem i usprawnieniem serwisu.”- powiedział Artur Brzęczkowski, menadżer odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.