Marlena-s, studentka trzeciego roku Slawistyki na Wydziale Filologiczno-Historycznym Uniwersytetu Gdańskiego zarejestrowała się jako milionowy użytkownik serwisu Allegro.pl. Milionowa użytkowniczka pasjonuje się językami obcymi i uwielbia podróże. Od serwisu Allegro otrzyma bilet na przelot do Londynu wraz z osobą towarzyszącą.
„O Allegro dowiedziałam się od koleżanek i od razu po tym jak założono mi Internet postanowiłam się zarejestrować w serwisie” – mówi Marlena-s. „Wcześniej kupowałam już niektóre rzeczy w Allegro, ale za pośrednictwem koleżanek, – słowniki, ubrania i kosmetyki. Za każdym razem byłam zadowolona z zakupów”.
Wszystkich aukcji dostępnych on-line na Allegro.pl jest ok. 200 000 tys. Dziennie wystawianych jest w serwisie od 20 000 – 25 000 tys. przedmiotów, zawieranych jest od 7 500 do
8 000 transakcji. Stanowi to obecnie 33-34% wszystkich kończących się w danym dniu aukcji.
Od 4 maja 2001 roku (dane z 4 lipca 2003):
Wystawiono: 12 676 313 przedmiotów
sprzedano na aukcji – 3 474 669 przedmiotów
złożono ofert: 20 749 313
od 24 marca 2003 – wystawione aukcje z PayU (Płatności Allegro) – 2 759 973
„Według naszych danych 12% naszych użytkowników to kobiety, choć moim zdaniem procent ten jest znacznie większy” – powiedział Maciej Oppeln Bronikowski, Dyrektor Operacyjny QXL Poland – „W wielu przypadkach mimo iż rejestracji dokonali mężczyźni z ich konta aktywnie korzystają kobiety. Te ostatnie w dużej mierze decydują także o dokonywanych transakcjach w serwisie aukcyjnym. Często to one wybierają produkt, który później jest licytowany na aukcji przez jej partnera”.
„Cieszymy się, że serwis rozwija się tak dynamicznie i stale przyciąga nowych użytkowników. Jednocześnie staramy się dbać i premiować tych, którzy są z nami
od początku lub przez dłuższy czas. Wszystkim natomiast zapewniamy bezpieczeństwo. Każdy użytkownik jest weryfikowany, pierwszą transakcję może przeprowadzić dopiero po otrzymaniu od nas kodu, który przesyłany jest pocztą na wcześniej podany adres, co umożliwia pełną weryfikację danych. Dzięki systemowi Płatności Allegro udało się nam usprawnić i maksymalnie uprościć procedury zapłaty. To nie koniec. Stale pracujemy nad uatrakcyjnieniem i usprawnieniem serwisu.”- powiedział Artur Brzęczkowski, menadżer odpowiedzialny za Sprzedaż i Marketing.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...