W najbliższy piątek, 5 czerwca w LOOKR.TV, odbędzie się debata podsumowująca pierwsze tygodnie akcji „3000vs3001”, czyli polskiego pojedynku mikroblogowego.
Dwóch internautów, Jacek Gadzinowski (gadzinowski.blip.pl) oraz Mateusz Malicki (msm.blip.pl) ściga się o większą liczbę obserwujących na platformie mikroblogowej BLIP. Na fali popularności amerykańskiego serwisu Twitter postanowili sprawdzić jak funkcjonuje mikrobloging w naszym kraju i dlaczego pojedynki w stylu Ashtona Kutchera, walczącego o followerów ze stacją telewizyjną CNN, w Polsce nie mogą się udać.
Inicjatywa zapoczątkowana przez Jacka Gadzinowskiego (http://interaktywnie.com/blog/404-rzucam-wyzwanie-3000-followers-na-blippl.html) spotkała się z dużym odzewem w środowisku internautów. Pojawiło się wiele komentarzy w tym głosy krytyczne. Najbardziej żywiołowo zareagowała sama społeczność BLIPA. Wielu użytkowników nawoływało do bojkotu projektu „3000vs3001”. Jacek rozpoczął akcję 19 mają wyznaczając sobie na cel zebranie 3000 użytkowników w ciągu miesiąca. Do jednego z nich w nagrodę ma trafić Iphone 8GB. Mateusz dołączył do projektu 22 maja. Jego zadanie jest trudniejsze – chce bowiem być obserwowany i obserwować 3001 osób.
5 czerwca, w najbliższy piątek o godzinie 18:30 odbędzie się pierwsza debata podsumowująca pierwsze 2 tygodnie akcji. Będzie okazja, żeby dowiedzieć się o motywach, które przyświecały pomysłodawcom, a także żeby zastanowić się nad kondycją mikroblogingu w Polsce.
W studio stacji Jacek i Mateusz otrzymają pół godziny na przekonanie do siebie internautów, którzy za pośrednictwem czatu będą mogli komentować przebieg wydarzeń. To pierwsza z 2 przewidzianych debat. Kolejna zaplanowana została na 19 czerwca.
Debatę poprowadzi Maciej Budzich, autor popularnego bloga poświęconego nowym mediom www.blog.mediafun.pl
Więcej informacji można znaleźć pod: tym adresem
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.