Piraci z Karaibów: gra internetowa dla HBO

Opublikowano: 15 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja REDage przygotowała grę online dla telewizji HBO, w ramach promocji telewizyjnej premiery hitu – “Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”.
Zastosowano w niej nowoczesne mechanizmy wyświetlania obiektów trójwymiarowych, wciąż bardzo rzadko spotykanych w grach online.

– Realistycznie odwzorowany świat w trzech wymiarach, doskonała dynamika obiektów i zastosowanie sztucznej inteligencji. To nowa jakość w dziedzinie flashowych gier w sieci – mówi Eliza Łuczak-Hołowczyc, Managing Director agencji REDage. W ciągu kilku pierwszych dni funkcjonowania serwisu, w grę „Piraci z Karaibów” bawiło się ponad 20 tysięcy osób. Każdy z użytkowników spędził online średnio prawie 40 minut.

Nie jest to pierwsza gra internetowa przygotowywana przez REDage. Wcześniej, także dla telewizji HBO, agencja opracowała zabawy promocyjne online do filmu „Kod Leonarda Da Vinci” i serialu „Rzym”.

– Gry w sieci stają się jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingu. Charakteryzują się ogromną efektywnością – przekonuje Eliza Łuczak-Hołowczyc. – Jak wynika z badań przeprowadzonych w zeszłym roku, gracze Internetowi stanowią blisko 30 procent ogółu wszystkich internautów – dodaje.

W „piracką” grę na stronie www.piracikonkurs.pl bawić może się każdy, ale w konkursie, który trwa do 21 lipca br., mogą wygrać tylko abonenci telewizji HBO. Celem serwisu jest przede wszystkim wzmocnienie lojalności wśród abonentów HBO oraz promocja trzeciej części filmu „Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”.

Serwis Piracikonkurs.pl i gra online „Piraci z Karaibów” to kolejny projekt REDage dla telewizji HBO. Agencja znana jest na rynku z działań e-marketingowych dla firm kosmetycznych. W gronie jej klientów znalazły się już takie marki jak: Elseve, Vichy, Garnier, La Roche – Posay, Normaderm. REDage obsługuje firmy z Polski i zagranicy, dla których Internet stał się podstawowym kanałem komunikacji z otoczeniem.

Dawid ZarazińskiPiraci z Karaibów: gra internetowa dla HBO

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.