Portal podatkowy PIT.pl w dniu 30 kwietnia zakończył kolejny, siódmy już sezon rocznych rozliczeń podatkowych. Redakcja PIT.pl do tegorocznego sezonu przygotowywała się blisko rok. Zakończony sezon przyniósł kolejne rekordowe wyniki w historii działania portalu i znacznie wzmocnił jego pozycję wśród witryn dedykowanych tej tematyce.
Wg ostatnich aktualnych danych badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2007 r. serwisy PIT.pl i VAT.pl zyskały łącznie 635 tysięcy unikalnych użytkowników i wygenerowały ponad 5 milionów odsłon. Specjalizujący się w informacjach podatkowych dla osób indywidualnych PIT.pl odwiedziło w marcu br. 564 tysiące użytkowników. Zapewniło to portalowi pozycję lidera wśród witryn dostarczających treści z obszaru podatków.
PIT.pl osiągając blisko dwa razy większą liczbę użytkowników i odsłon wyprzedził bezpośrednią konkurencję, którą jest serwis podatki.pl. Fachowe artykuły, komentarze i poradniki PIT.pl zyskały uznanie użytkowników.
Szczególnie istotną rolę odgrywa portal PIT.pl w zakresie pomocy w interpretacji prawa podatkowego. ”Chcemy iść w kierunku autorskiego i eksperckiego portalu. Nasi specjaliści dążą do tego, by nie ograniczać się do produkowania informacji tylko w oparciu o wstawianie szablonowych ogólnodostępnych danych” – mówi Artur M. Brzeziński, redaktor naczelny PIT.pl. „Wspieramy naszych czytelników fachowym komentarzem i unikalną wiedzą na rynku internetowym” – dodaje Brzeziński.
Przystąpienie do Grupy Bankier.pl w grudniu 2006 r. pozwoliło na znaczny rozwój własnej redakcji, która codziennie opracowuje autorskie materiały z obszaru podatków. Pozyskanie partnera znającego specyfikę funkcjonowania na rynku mediów biznesowych przyspieszyło m.in. wprowadzenie przez PIT.pl na rynek innowacyjnej usługi – bazy porad podatkowych – z której przez pierwsze 4 miesiące skorzystało blisko 3,5 tysiąca użytkowników.
Włączenie portalu PIT.pl w struktury Grupy Bankier.pl to pozyskanie cennego know how i duże wsparcie merytoryczne, które zyskało realne przełożenie na prowadzony przez nas biznes – mówi Jacek Wawrowski – prezes zarządu Pit.pl.
Konsekwencją rozwoju zapoczątkowanego dołączeniem do Grupy Bankier.pl jest uruchomienie 1 czerwca 2007 roku codziennego, bezpłatnego biuletynu podatkowego. W nim, obok autorskiego przeglądu prasy, newsów i terminów podatkowych, zamieszczana będzie „porada podatkowa dnia” – zbudowana w oparciu o konkretne pytania użytkowników kierowane do redakcji portalu PIT.pl.
W najbliższym czasie, w ramach rozwoju portalu, PIT.pl planuje wdrożenie kolejnych usług i kanałów komunikacji z użytkownikiem – wszystko w oparciu o misję portalu PIT.pl i VAT.pl – Proste podatki.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.