HYPERmedia przygotowała dla PKO Banku Polskiego serwis poświęcony Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej. Miejsce Szaranowicza, Gmocha czy Borka zajął Kabaret Moralnego Niepokoju, który, z charakterystyczną dla swojego poczucia humoru ironią, komentuje najważniejsze spotkania Mundialu.
„Chyba najbardziej trafnie, to, co dzieje się na boisku mogą ocenić sami kibice. Uznaliśmy, ze najlepszą prowokacją fanów piłki nożnej do dyskusji będą krótkie skecze kabaretowe, które z przymrużeniem oka traktują wydarzenia na niemieckich boiskach. Nasza taktyka okazała się godna Mundialu. Serwis sportowy PKO BP od piątku odwiedziło już ponad 38 000 internautów.” – mówi Sylwester Krawczyk, project manager w HYPERmedia.
HYPERmedia przygotowując propozycję serwisu dla PKO BP mocno wyszło poza obszar zarezerwowany do tej pory dla interactive. Filmowe skecze Kabaretu Moralnego Niepokoju nagrane na potrzeby promocji online mogą być również zaadaptowane do kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych. Do tej pory było odwrotnie, agencje interaktywne opierały swoją kreację na reklamach telewizyjnych lub prasowych.
Serwis www.sport.pkobp.pl wpisuje się w prowadzoną już od jakiegoś czasu przez PKO BP komunikację marketingową, która prowadzi do odmłodzenia wizerunku Banku. Dzięki niestandardowym działaniom promocyjnym PKO BP coraz częściej postrzegany jest jako instytucja nowoczesna, podążająca za zmianami w komunikacji swoich klientów.
„Wiadomo, że bank nie może rywalizować w szybkości przekazywania informacji piłkarskich ze środkami masowego przekazu. Jednak jako wydawca Karty Kredytowej PKO MasterCard FIFA Word Cup 2006 chcieliśmy zaangażować się w taką imprezę jak Mistrzostwa Świata. Szukając ciekawego rozwiązania zamiast standardowych działań sponsoringowych postawiliśmy na rozrywkę i jeden z najpopularniejszych kabaretów w Polsce. Cieszymy się, że strona zyskała spore grono stałych bywalców, którzy codziennie oglądają nowe komentarze” – mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO Banku Polskiego.
www.sport.pkobp.pl
www.hypermedia.pl
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.