Pkt.pl rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net.
Serwisy internetowe należące do firmy pkt.pl, takie jak: pkt.pl, biznesfinder.pl, alejahandlowa.pl, dladomu.pkt.pl oraz biznesmentor.pl każdego miesiąca odwiedza 2,4 mln internautów, generując blisko 15 mln odsłon (dane wg Megapanel PBI/Gemius, 03.2013). Serwisy te są atrakcyjnym, biznesowym miejscem reklamowym dla firm, które chcą dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Reklamodawcy mają do dyspozycji takie formy jak billboard, double billboard, expand billboard oraz rectangle. Dzięki współpracy z Evolution Media Net będziemy mogli dotrzeć z naszą ofertą reklamową w tych serwisach do firm, które planując kampanię promocyjną wybierają formy graficzne – mówi Marta Struk, starszy specjalista ds. komunikacji pkt.pl.
Wśród usług, które Evolution Media Net oferuje firmie pkt.pl, są zarówno działania reklamowe w wyszukiwarkach firm, produktów i usług, jak i działania e-marketingowe oparte na bazach mailingowych posiadanych przez spółkę.
Grupa serwisów należących do pkt.pl to przede wszystkim doskonała grupa odbiorców, zarówno pod kątem ilości, jak i jakości. W ramach współpracy będziemy odpowiadać za sprzedaż kampanii zasięgowych, ale także będziemy razem z pkt.pl tworzyć wspólne projekty reklamowe – dodaje Maciej Musioł, dyrektor operacyjny sieci Evolution Media Net.
Serwisy należące do pkt.pl wejdą w skład kanału tematycznego Biznes i Gospodarka. Umowa została podpisana bezterminowo i weszła w życie z początkiem czerwca, a Evolution Media Net ma wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklam. Serwis pkt.pl wcześniej współpracował z siecią reklamową Goldbach, a biznesfinder.pl, alejahandlowa.pl oraz biznesmentor.pl z siecią IDMnet.
Wpisy promowane
- Jak szybko wdrożyć profesjonalne oprogramowanie dla firm?Sprawne zarządzanie danymi i procesami wewnętrznymi wymaga zastosowania nowoczesnych rozwiązań informatycznych. Jednak wiele przedsiębiorców wciąż wstrzymuje się z decyzją o ...
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!