Pkt.pl zmienia dostawcę reklam

Opublikowano: 16 lipca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Pkt.pl rozpoczęła współpracę z siecią reklamową Evolution Media Net. 

pkt logoSerwisy internetowe należące do firmy pkt.pl, takie jak: pkt.pl, biznesfinder.pl, alejahandlowa.pl, dladomu.pkt.pl oraz biznesmentor.pl każdego miesiąca odwiedza 2,4 mln internautów, generując blisko 15 mln odsłon (dane wg Megapanel PBI/Gemius, 03.2013). Serwisy te są atrakcyjnym, biznesowym miejscem reklamowym dla firm, które chcą dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Reklamodawcy mają do dyspozycji takie formy jak billboard, double billboard, expand billboard oraz rectangle. Dzięki współpracy z Evolution Media Net będziemy mogli dotrzeć z naszą ofertą reklamową w tych serwisach do firm, które planując kampanię promocyjną wybierają formy graficzne – mówi Marta Struk, starszy specjalista ds. komunikacji pkt.pl.

Wśród usług, które Evolution Media Net oferuje firmie pkt.pl, są zarówno działania reklamowe w wyszukiwarkach firm, produktów i usług, jak i działania e-marketingowe oparte na bazach mailingowych posiadanych przez spółkę.

Grupa serwisów należących do pkt.pl to przede wszystkim doskonała grupa odbiorców, zarówno pod kątem ilości, jak i jakości. W ramach współpracy będziemy odpowiadać za sprzedaż kampanii zasięgowych, ale także będziemy razem z pkt.pl tworzyć wspólne projekty reklamowe – dodaje Maciej Musioł, dyrektor operacyjny sieci Evolution Media Net.

Serwisy należące do pkt.pl wejdą w skład kanału tematycznego Biznes i Gospodarka. Umowa została podpisana bezterminowo i weszła w życie z początkiem czerwca, a Evolution Media Net ma wyłączność sieciową i agencyjną na sprzedaż reklam. Serwis pkt.pl wcześniej współpracował z siecią reklamową Goldbach, a biznesfinder.pl, alejahandlowa.pl oraz biznesmentor.pl z siecią IDMnet.

Dawid ZarazińskiPkt.pl zmienia dostawcę reklam

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.