'Płace z Inteligo' w Wirtualnej Polsce

Opublikowano: 19 grudnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Portal WP.pl wprowadza nową formę uiszczania opłat za „premium content”. Do przelewu, przekazu pocztowego, karty płatniczej, technologii SMS dołączyła usługa „Płacę z Inteligo”.

„Płacę z Inteligo” jest pierwszą tego typu ofertą na polskim rynku polegającą na pełnej integracji transakcji zakupu w sklepie internetowym z bankową transakcją finansową. Posiadacz konta Inteligo realizujący transakcję w Wirtualnej Polsce nie musi podawać numeru karty płatniczej. Dodatkowo wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie – w ten sposób eliminuje się konieczność sprawdzania numerów rachunków, nazw sklepów itd. Pieniądze za zakupiony w Internecie produkt są przelewane bezpośrednio z konta Inteligo Klienta.

Dzięki usłudze „Płacę z Inteligo” internetowe zakupy stają się bardzo łatwe. W porównaniu do istniejących na rynku internetowych rozwiązań płatniczych „Płacę z Inteligo” jest zdecydowanie prostsze w użyciu: nie wymaga otwierania dodatkowego rachunku ani pamiętania dodatkowego hasła. Właściciel konta Inteligo wybierając usługę w Wirtualnej Polsce i korzystając z opcji „Płacę z Inteligo” jest automatycznie przenoszony do serwisu WWW Inteligo, gdzie finalizuje płatność w formie przelewu ze swojego konta na konto portalu. Do czasu, kiedy WP.pl dokona rozliczenia transakcji, na koncie Klienta zostaje założona blokada na sumę zakupów. Do momentu sfinalizowania umowy pieniądze Klienta pozostają na jego wysokooprocentowanym (nawet do 6,22%) koncie Inteligo.

Przez cały miesiąc, licząc od dnia wprowadzenia usługi „Płacę z Inteligo”, płatne serwisy WP: Poczta50, Poczta75, Erotyka oraz Gry Online będą dostępne dla korzystających z tej formy płatności z 5% upustem.

http://www.wp.pl
http://www.inteligo.pl/place-z-inteligo/

Sylwester Kozak'Płace z Inteligo' w Wirtualnej Polsce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.