Już teraz w melo.pl, uruchomionym przez portal INTERIA.PL internetowym sklepie muzycznym, zakupić można utwór 'List do Świętego Mikołaja’, który po raz pierwszy publicznie wykonany zostanie przez Formację Nieżywych Schabuff w niedzielę, 5 grudnia. Zarówno sprzedaż utworu przez
Internet, jak i transmitowany w programie drugim TVP koncert, na którym odbędzie się premiera utworu, są częścią szerszej akcji charytatywnej, z której cały dochód przeznaczony jest na sfinansowanie operacji trzyletniego Marcina Madeja, który urodził się z wrodzoną wadą serca.
Związana z akcją charytatywną sprzedaż nagrania inauguruje w INTERIA.PL działalność sklepu sprzedającego muzykę przez Internet. Rozpoczęcie sprzedaży muzyki w całości online – począwszy od zakupu aż do dostarczenia – tworzy na polskim rynku kolejny kanał dystrybucji nagrań, eliminujący istotne koszty związane z tłoczeniem płyt, drukiem okładek, produkcją opakowań i fizyczną
dystrybucją fonogramów.
W momencie uruchomienia sklepu można znaleźć w nim około 2 tysięcy utworów nagranych przez polskich i zagranicznych wykonawców, w tym zarówno utwory wydane kilka lat temu, jak i premiery. Prawie codziennie w sklepie udostępniane są kolejne utwory nowych artystów, którzy zgłaszają się do portalu poprzez serwis Dla Artysty. Na końcowym etapie są też negocjacje umów z dużymi wytwórniami, dzięki którym istniejąca infrastruktura sklepu zostanie zasilona olbrzymią ilością muzyki.
Nagrania muzyczne sprzedawane w melo.pl zabezpieczone są przed nielegalnym kopiowaniem, stworzoną i rozwijaną przez Microsoft, technologią ochrony praw autorskich o nazwie Digital Rights Management (DRM). Technologia ta umożliwia odtwarzanie utworów, dostarczanych użytkownikowi w wersji zaszyfrowanej, tylko osobie posiadającej odpowiedni cyfrowy klucz licencji. Licencja udzielana w melo.pl pozwala
na odsłuchiwanie utworów dowolną ilość razy na dwóch komputerach, skopiowanie pobranego ze sklepu pliku do dwóch przenośnych odtwarzaczy plików muzycznych zgodnych z technologią Microsoft DRM oraz dwukrotnego zapisania pliku w postaci ścieżki audio na płycie CD.
W melo.pl zakupić można zarówno całe albumy (w cenie od 9,99 zł), jak i pojedyncze utwory (od 1,49 zł). Płatność za zakup w sklepie dokonywana jest z konta zarejestrowanego użytkownika, na które przed zakupem lub w jego trakcie należy przelać odpowiednie środki za pomocą karty
płatniczej, przelewu lub elektronicznego transferu środków z kont w bankach mBank lub Inteligo.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.