Od dziś zakochani mogą wyjechać w podróże swoich marzeń taniej. Ruszyła promocyjno – handlowa akcja firmy jubilerskiej YES Biżuteria i portalu turystycznego easygo.pl.
W każdym z 48 Sklepów Jubilerskich YES na zakochanych klientów czekają specjalne podróżnicze rabaty na 500 tysięcy ofert z portalu easygo.pl.
Akcja promocyjna została skierowana do wszystkich zakochanych klientów. Zarówno tych, precyzyjnie planujących już zmianę stanu cywilnego, jak i tych, którzy zamierzają się dopiero zaręczyć, czy tylko obdarować swoją ukochaną drugą połowę biżuteryjnym prezentem. – Wystarczy przyjść do jednego z 48 Sklepów Jubilerskich YES na terenie całego kraju i zakupić dowolny element naszej biżuterii ślubnej. – wyjaśnia zasady Karmena Szymeczko, Marketing Manager YES Biżuteria – Przy zakupie dowolnej pary obrączek każdy klient otrzymuje turystyczny bon rabatowy o wartości 200 złotych, na swoją wymarzoną podróż poślubną. Zakup każdego innego elementu naszej kolekcji ślubnej czy zaręczynowej nagradzany jest bonem o nominale 100 złotych. Oba bony można wykorzystać na dowolną podróż wybraną z oferty easygo.pl – dodaje Karmena Szymeczko.
Podróże poślubne (wedding travel) to bardzo popularna część światowej turystyki. W Polsce także już widać szerokie zainteresowanie taką formą wypoczynku – Czy po uroczystości ślubnej może być coś cudowniejszego niż wspólne spędzenie kilku czy kilkunastu dni w przepięknym, bajkowym i romantycznym miejscu? – pyta Tomasz Domżalski, szef marketingu w easygo.pl – Analizując różne oblicza turystyki przygotowaliśmy specjalną sekcję poświęconą podróżom dla zakochanych http://www.easygo.pl/podroze-poslubne.html. Przeanalizowaliśmy pod tym kątem całą naszą bazę i z pół milionowej oferty wybraliśmy na tą chwilę 19 tysięcy bardzo wyjątkowych propozycji. Wszystkie mają wspólny mianownik – Idealne dla zakochanych.
Firma YES Biżuteria została markowym patronem sekcji ślubnej w portalu easygo.pl. W specjalnym boksie odnaleźć można zasady i regulamin wspólnej akcji oraz listę wszystkich Sklepów Jubilerskich YES, w których na zakochanych czekają zniżkowe bony. W każdym punkcie YES widoczne są także specjalne wielkoformatowe kreacje graficzne promujące akcję, a całość wspiera kampania reklamowa w prasie ślubnej. Informacja o akcji widoczna jest także w sekcji ślubnej serwisu internetowego www.yes.com.pl.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.