Już za 147 złotych można odpocząć w tym roku podczas Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra i Nowego Roku na tunezyjskiej plaży. Portal turystyczny easygo.pl uruchomił specjalny internetowy serwis ratalny. W nowej bazie skupionych jest blisko pół miliona propozycji wyjazdowych na cały świat.
Nowy projekt easygo.pl burzy pozorny mit mówiący o tym, że światowe podróże muszą być drogie. Przykładowo, sięgając na tzw. wyższą półkę możemy kupić ekskluzywny 2-tygodniowy pobyt w egipskim kurorcie Sharm El Shaikh, w 4-gwiazdkowym hotelu z opcją All Inclusive za jednorazowo wpłacone 2599 zł za osobę lub alternatywnie, tylko za 239 zł miesięcznie. – W tak przygotowanych pakietach na podróżowanie stać już praktycznie każdego – podkreśla zalety projektu Andrzej Glapiak, PR manager easygo.pl – Praktycznie, ponad 90% naszej podstawowej oferty zostało przystosowane do sprzedaży w dogodnych ratach. Z powodów czysto formalnych takich jak np. niezbędny dla banku czas na przyznanie kredytu klientowi musieliśmy lekko zawęzić bazę ofertową.
Zgodnie z polityką internetową easygo.pl nowy serwis nie różni się nawigacyjnie niczym od macierzystej platformy. Podobny jest layout i sposób poruszania się po serwisie. Oprócz wyrazistego koloru czerwonego i nowego zaplecza informacyjnego mówiącego o formie zakupów na raty, zmienił się przede wszystkim sposób prezentacji ceny oferty. Każda, pokazuje końcową wartość miesięcznej ratę za wyjazd z zaznaczeniem 12-miesięcznego okresu kredytowania. W jej wysokość wpisane są już wszystkie koszty ratalne i około kredytowe.
Mechanizm zakupowy nie różni się prawie niczym od tego, który znany jest z dotychczasowych stron easygo.pl. Każdy klient składający rezerwację w systemie ratalnym uruchamia automatycznie procedurę przygotowania i udzielenia kredytu przez bank. Partnerem finansowym w zakresie kredytowania podróży jest bank Citi Handlowy. – Z easygo.pl współpracujemy z zadowoleniem już półtora roku. Dostrzegamy ogromny potencjał w rynku turystycznym i szanse współpracy w nowym obszarze – podkreśla Karolina Kuczera-Skorczyńska, kierownik zespołu do spraw e-marketingu w banku Citi Handlowy.
Uruchomienie odrębnego kanału ratalnego to z całą pewnością ciekawy ruch marketingowy i wizerunkowy. Stwarza on jednak także nowe możliwości sprzedażowe skierowane zarówno w stronę dotychczasowych klientów jak i wyjście z ofertą do zupełnie nowych grup. – Turystyka internetowa przeżywa obecnie prawdziwe tłuste lata – komentuje Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w easygo.pl. – Patrzymy jednak z uwagą na rynek i jest to zawsze spojrzenie szerokie i wielowymiarowe.
Sprzedaż ratalna może okazać się przydatnym i motywującym narzędziem dla osób, mających organizacyjne problemy z samodzielnym odłożeniem gotówki na wakacje lub tych, którzy marzą o dalszych podróżach, a do tej pory nie były one w ich zasięgu. Najciekawsze jest jednak jest to, że od teraz turystyka dostępna staje się niemal dla każdego. Ceny w miesięcznych ratach zaczynają się bowiem już od niespełna 50 zł, a wachlarz propozycji nie przekraczających miesięcznej raty 200 zł przekracza obecnie 400 tyś dostępnych propozycji.
Nad sprawnością obsługi klientów zainteresowanych zakupem podróży na raty czuwają dwa specjalistyczne zespoły Call Center – konsultanci ds. turystyki w easygo.pl i eksperci finansowi banku Citi Handlowy.
Przykładowe oferty:
* Egipt, Hurghada, hotel Zak Royal Wings ***, 7-dni we wrześniu, HB
cena za gotówkę 1899 zł za osobę / cena na raty 175 zł za osobę miesięcznie
* Czechy, Spindlerowy Mlyn, hotel Adam ***, 7 dni w listopadzie, HB
cena za gotówkę 564 zł za osobę / cena na raty 52 zł za osobę miesięcznie
* Tunezja, Monastir, hotel Rosa Beach ****, 14 dni w grudniu w tym Święta i Sylwester, HB
cena za gotówkę 1599 zł za osobę / cena na raty 147 zł za osobę miesięcznie
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.