Podróżowanie może być tanie

Już za 147 złotych można odpocząć w tym roku podczas Świąt Bożego Narodzenia oraz Sylwestra i Nowego Roku na tunezyjskiej plaży. Portal turystyczny easygo.pl uruchomił specjalny internetowy serwis ratalny. W nowej bazie skupionych jest blisko pół miliona propozycji wyjazdowych na cały świat.
Nowy projekt easygo.pl burzy pozorny mit mówiący o tym, że światowe podróże muszą być drogie. Przykładowo, sięgając na tzw. wyższą półkę możemy kupić ekskluzywny 2-tygodniowy pobyt w egipskim kurorcie Sharm El Shaikh, w 4-gwiazdkowym hotelu z opcją All Inclusive za jednorazowo wpłacone 2599 zł za osobę lub alternatywnie, tylko za 239 zł miesięcznie. – W tak przygotowanych pakietach na podróżowanie stać już praktycznie każdego – podkreśla zalety projektu Andrzej Glapiak, PR manager easygo.pl – Praktycznie, ponad 90% naszej podstawowej oferty zostało przystosowane do sprzedaży w dogodnych ratach. Z powodów czysto formalnych takich jak np. niezbędny dla banku czas na przyznanie kredytu klientowi musieliśmy lekko zawęzić bazę ofertową.

Zgodnie z polityką internetową easygo.pl nowy serwis nie różni się nawigacyjnie niczym od macierzystej platformy. Podobny jest layout i sposób poruszania się po serwisie. Oprócz wyrazistego koloru czerwonego i nowego zaplecza informacyjnego mówiącego o formie zakupów na raty, zmienił się przede wszystkim sposób prezentacji ceny oferty. Każda, pokazuje końcową wartość miesięcznej ratę za wyjazd z zaznaczeniem 12-miesięcznego okresu kredytowania. W jej wysokość wpisane są już wszystkie koszty ratalne i około kredytowe.

Mechanizm zakupowy nie różni się prawie niczym od tego, który znany jest z dotychczasowych stron easygo.pl. Każdy klient składający rezerwację w systemie ratalnym uruchamia automatycznie procedurę przygotowania i udzielenia kredytu przez bank. Partnerem finansowym w zakresie kredytowania podróży jest bank Citi Handlowy. – Z easygo.pl współpracujemy z zadowoleniem już półtora roku. Dostrzegamy ogromny potencjał w rynku turystycznym i szanse współpracy w nowym obszarze – podkreśla Karolina Kuczera-Skorczyńska, kierownik zespołu do spraw e-marketingu w banku Citi Handlowy.

Uruchomienie odrębnego kanału ratalnego to z całą pewnością ciekawy ruch marketingowy i wizerunkowy. Stwarza on jednak także nowe możliwości sprzedażowe skierowane zarówno w stronę dotychczasowych klientów jak i wyjście z ofertą do zupełnie nowych grup. – Turystyka internetowa przeżywa obecnie prawdziwe tłuste lata – komentuje Tomasz Domżalski, dyrektor marketingu w easygo.pl. – Patrzymy jednak z uwagą na rynek i jest to zawsze spojrzenie szerokie i wielowymiarowe.

Sprzedaż ratalna może okazać się przydatnym i motywującym narzędziem dla osób, mających organizacyjne problemy z samodzielnym odłożeniem gotówki na wakacje lub tych, którzy marzą o dalszych podróżach, a do tej pory nie były one w ich zasięgu. Najciekawsze jest jednak jest to, że od teraz turystyka dostępna staje się niemal dla każdego. Ceny w miesięcznych ratach zaczynają się bowiem już od niespełna 50 zł, a wachlarz propozycji nie przekraczających miesięcznej raty 200 zł przekracza obecnie 400 tyś dostępnych propozycji.

Nad sprawnością obsługi klientów zainteresowanych zakupem podróży na raty czuwają dwa specjalistyczne zespoły Call Center – konsultanci ds. turystyki w easygo.pl i eksperci finansowi banku Citi Handlowy.

Przykładowe oferty:

* Egipt, Hurghada, hotel Zak Royal Wings ***, 7-dni we wrześniu, HB
cena za gotówkę 1899 zł za osobę / cena na raty 175 zł za osobę miesięcznie

* Czechy, Spindlerowy Mlyn, hotel Adam ***, 7 dni w listopadzie, HB
cena za gotówkę 564 zł za osobę / cena na raty 52 zł za osobę miesięcznie

* Tunezja, Monastir, hotel Rosa Beach ****, 14 dni w grudniu w tym Święta i Sylwester, HB
cena za gotówkę 1599 zł za osobę / cena na raty 147 zł za osobę miesięcznie

www.easygo.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry