Co wydarzyło się w mijającym tygodniu na globalnym i polskim rynku e-biznes? Zapraszamy na podsumowanie tygodnia.
Wśród informacji z zachodniego rynku e-biznes na uwagę zasługuje artykuł dotyczący wykorzystywania przez duże firmy aplikacji do zarządzania mediami społecznościowymi. Nadeszła także zła wiadomość dla fanów iPhone’a: Apple postanowiło wycofać z iOS6 aplikację obsługującą YouTube.
Dla lubiących czytać e-booki przedstawiliśmy artykuł o angielskim oddziale księgarni Amazon, w której książki elektroniczne wypierają wersje drukowane.
Na polskim rynku doszło zaś do dużego przejęcia na rynku wydawnictw elektronicznych – Nexto.pl przeszedł w ręce RUCH-u, największego polskiego dystrybutora prasy. Z kolei firma PayU udostępniła badania dotyczące wykorzystywania przez polskich internautów kart płatniczych.
Dla wszystkich lubiących statystyki i rankingi przybliżyliśmy wyniki Megapanel za czerwiec 2012 roku oraz najbardziej popularne artykuły na e-biznes.pl w lipcu.
Na koniec proponujemy przyjrzeć się testowej funkcji Facebooka, dzięki której będziemy mogli wysyłać kartki pocztowe ze swojego profilu. W tym tygodniu nadeszła też dobra informacja dla chcących dołączyć do Pinterest – serwis umożliwił rejestrację dla wszystkich chętnych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.