W tym tygodniu dużo o Instagram i polskim rynku reklamy internetowej. Nie zabrakło również odrobiny rozrywki. Zapraszamy na podsumowanie mijającego tygodnia w serwisie e-biznes.pl.
W tym tygodniu głośno było przede wszystkim o Instagram. Na początku tygodnia pojawiła się informacja o rozmowach dotyczących sprzedaży tej aplikacji Twitterowi. Parę dni później doszło do zamieszania związanego z nowym regulaminem dla użytkowników Instagram. Wśród innych informacji ze świata warto wymienić przedstawienie przez Google najpopularniejszych klipów serwisu YouTube oraz rezygnację eBay z reklam w swoich aplikacjach mobilnych.
Polski internet zdominowany był przez rynek reklamy internetowej. IAB przedstawił badania dotyczące III kwartału w polskiej branży reklamowej. Doszło również do przejęcia przez Money.pl udziałów Agory w Business Ad Network i do podpisania umowy pomiędzy Evolution Media Net i Monster Media Group na sprzedaż reklam m.in. w serwisach demotywatory.pl i joemonster.org.
Na koniec bardzo dobra informacja dla posiadaczy Linuxa – platforma Steam jest już dostępna dla tego systemu operacyjnego. Wszystkich fanów klocków Lego zachęcamy zaś do przyjrzenia się projektowi Lego Cuusoo.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.