Podsumowanie września – dużo polskich tematów

Opublikowano: 8 października 2012. Kategoria: Rynek.

We wrześniu wydaje się, że rynek nieco odżył po wakacjach, pojawiały się ciekawsze tematy lokalne, zachęcaliśmy Was do udziału w różnych wydarzeniach. Zapraszamy do comiesięcznego podsumowania.

We wrześniu zachęcaliśmy Was do zostania Partnerem e-biznes.pl i to właśnie ten tekst stał się najpopularniejszy, mamy nadzieję, że uda nam się nawiązać współpracę z kilkoma firmami i będziemy mogli dostarczać Wam ciekawe treści. Drugim tekstem w rankingu był artykuł sponsorowany przygotowany przez AdKontekst – mieliśmy tutaj wątpliwości czy taki tekst powinien znaleźć się w zestawieniu, jednak to Wy wybieracie treści i ten argument przeważyl.

Podsumowanie września – dużo polskich tematów 1Kolejne informacje, które Was zainteresowały:

Dziękujemy za kolejny miesiąc aktywnego korzystania z e-biznes.pl! I nie zapomnijcie o naszych Partnerach, dzięki którym możecie oglądać e-biznes.pl bez reklam i zachęcamy inne firmy do współpracy z nami.

  • Podsumowanie września – dużo polskich tematów 2PoProstu.Net – Agencja Mediów Społecznościowych – realizuje przy użyciu mediów społecznościowych skuteczne kampanie marketingowe. Poprzez uczestnictwo w aktywnym dialogu buduje lojalne i trwałe relacje z klientami, czego efektem końcowym jest podniesienie potencjału sprzedażowego. Jej klienci to m.in.: Storino.pl, Wirtualnemedia.pl, CzerwonaMaszyna.pl, OutletMeblowy.pl
  • Podsumowanie września – dużo polskich tematów 3Grupa Nokaut SA to czołowy gracz polskiego e-commerce. Flagowym serwisem Grupy jest porównywarka cen Nokaut.pl, kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców online. W 2010 roku Grupa Nokaut – jako jedyna firma z Polski – została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.
Sylwester KozakPodsumowanie września – dużo polskich tematów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.