Katedra Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie informuje, że dysponuje ostatnimi wolnymi miejscami na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października.
Nowoczesna formuła Studium łączy wykłady znakomitych profesorów z prelekcjami praktyków Internetu.
Celem Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy. Słuchacze Studium nabędą także umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego.
Program Studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów, prowadzonych przez cenionych wykładowców Szkoły Głównej Handlowej i innych wiodących uczelni w Polsce. Zajęcia prowadzić będą również praktycy, którzy wniosą doświadczenia przedsiębiorstw z zakresu marketingu internetowego (m.in. MindShare Interaction, Stat24, Point of View), a swoje prelekcje wzbogacą o przykłady rozwiązań biznesowych.
Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary:
Nowoczesne zarządzanie marketingowe,
Istota marketingu internetowego,
Strategiczne obszary e-biznesu,
Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
W chwili obecnej trwa jeszcze rekrutacja na Studium.
Program i szczegółowe informacje
www.marketing-internetowy.edu.pl
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!