Katedra Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie informuje, że dysponuje ostatnimi wolnymi miejscami na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października.
Nowoczesna formuła Studium łączy wykłady znakomitych profesorów z prelekcjami praktyków Internetu.
Celem Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy. Słuchacze Studium nabędą także umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego.
Program Studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów, prowadzonych przez cenionych wykładowców Szkoły Głównej Handlowej i innych wiodących uczelni w Polsce. Zajęcia prowadzić będą również praktycy, którzy wniosą doświadczenia przedsiębiorstw z zakresu marketingu internetowego (m.in. MindShare Interaction, Stat24, Point of View), a swoje prelekcje wzbogacą o przykłady rozwiązań biznesowych.
Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary:
Nowoczesne zarządzanie marketingowe,
Istota marketingu internetowego,
Strategiczne obszary e-biznesu,
Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
W chwili obecnej trwa jeszcze rekrutacja na Studium.
Program i szczegółowe informacje
www.marketing-internetowy.edu.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.