Podyplomowe Studium Marketingu Internetowego w SGH

Opublikowano: 6 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Katedra Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie informuje, że dysponuje ostatnimi wolnymi miejscami na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października.
Nowoczesna formuła Studium łączy wykłady znakomitych profesorów z prelekcjami praktyków Internetu.

Celem Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy. Słuchacze Studium nabędą także umiejętności formułowania strategii marketingu internetowego.

Program Studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów, prowadzonych przez cenionych wykładowców Szkoły Głównej Handlowej i innych wiodących uczelni w Polsce. Zajęcia prowadzić będą również praktycy, którzy wniosą doświadczenia przedsiębiorstw z zakresu marketingu internetowego (m.in. MindShare Interaction, Stat24, Point of View), a swoje prelekcje wzbogacą o przykłady rozwiązań biznesowych.

Zakres tematyczny Studium obejmuje następujące obszary:

Nowoczesne zarządzanie marketingowe,
Istota marketingu internetowego,
Strategiczne obszary e-biznesu,
Społeczno-prawne uwarunkowania marketingu internetowego.
W chwili obecnej trwa jeszcze rekrutacja na Studium.

Program i szczegółowe informacje
www.marketing-internetowy.edu.pl

Sylwester KozakPodyplomowe Studium Marketingu Internetowego w SGH

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.