IDMnet nie zwalnia wysokiego tempa rozwoju – 16 stycznia do sieci dołączył serwis polityka.pl, internetowe wydanie POLITYKI, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników opinii. Polityka.pl generuje miesięcznie średnio prawie pół miliona odsłon i przyciąga ponad 60 000 użytkowników.
POLITYKA powstała w 1957 roku i przez cały czas swego istnienia jest jednym z najbardziej opiniotwórczych tytułów prasowych w Polsce. Tygodnik jest adresowany do ludzi aktywnych zawodowo, prywatnych przedsiębiorców, twórców, przedstawicieli wolnych zawodów, szeroko rozumianej inteligencji oraz studentów. Sięgają po nią wszyscy ci, którzy poważnie interesują się otaczającą ich rzeczywistością – polityczną, społeczną i naukową – i którzy chcą ją dogłębnie zrozumieć, nie zadowalając się przy tym prostymi odpowiedziami i powierzchownymi opiniami.
'Odbiorcy serwisu polityka.pl, podobnie jak jej papierowego wydania, to ludzie sukcesu, o wyrazistych, niezależnych poglądach, umiejący krytycznie oceniać rzeczywistość, otwarci na poglądy innych, ceniący kulturę dialogu i kulturową różnorodność. To świadomy swojej siły odbiorca i łakomy kąsek dla reklamodawców. Warto o takiego konsumenta zabiegać. Naszą strategię sprzedaży będziemy chcieli oprzeć na wykorzystaniu drzemiącego w tej grupie potencjału’ – powiedział Adam Dyba, Dyrektor Generalny IDMnet.
POLITYKA pojawiła się w Internecie po raz pierwszy w roku 1998, a przez ostatnich pięć lat witryna tygodnika obecna była na stronach portalu Onet.pl. W swojej obecnej formie polityka.pl funkcjonuje od sierpnia 2005 roku. Każdego dnia na stronach serwisu – niezależnie od cotygodniowego rytmu wydania papierowego – pojawiają się nowe informacje. Są to codziennie komentarze odnoszące się do najważniejszych wydarzeń politycznych i gospodarczych przygotowywane przez publicystów tygodnika. Ponadto czytelnicy POLITYKI mogą znaleźć w jej internetowej postaci fragmenty wszystkich artykułów z aktualnego numeru, przy czym niektóre teksty są udostępnianie w wersji pełnej.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.