Polskapresse zwiększa udziały w Gruper.pl

8 listopada br. Polskapresse nabyła kolejne udziały w spółce Gruper, będącej właścicielem platformy zakupów grupowych Gruper.pl. W wyniku transakcji Polskapresse zwiększyła swoje zaangażowanie do 19 proc.

 

Polskapresse pierwsze udziały w serwisie Gruper.pl (10 proc.) objęła we wrześniu 2010 roku, kiedy portal miał nieco ponad 120 tys. użytkowników. Po ponad roku, Gruper.pl zajmuje stabilną drugą pozycję na polskim rynku zakupów grupowych, z prawie 1,5 mln użytkowników miesięcznie.

– Popularność i wyniki serwisu Gruper.pl potwierdzają trafność naszej zeszłorocznej decyzji – mówi  Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes PolskapresseZwiększyliśmy nasze zaangażowanie w spółce, gdyż widzimy duży potencjał rozwojowy tego segmentu biznesu na rynkach lokalnych i regionalnych.

Zwiększenie udziałów Polskapresse jest związane z dalszymi planami rozwoju serwisu, w tym wzmocnieniem jego pozycji w regionach Polski. Gruper.pl i Polskapresse współpracują przede wszystkim w zakresie promocji i sprzedaży.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry