Ponad 2.5 mln przychodu agencji reklamowej AHA

Wbrew obniżającym się tendencjom rynkowym, agencja reklamowa AHA po raz kolejny zamyka rok przyrostem sprzedaży operacyjnej. W 2002 r. wyniosła ona 2 650 000 zł, co oznacza 19% wzrostu w stosunku do roku poprzedniego.

W 2002 r. AHA skoncentrowała się na polepszeniu swojego produktu kreatywnego i wyraźnym komunikowaniu swojej pozycji rynkowej. „Zauważalna reklama, nawet jeśli nie wszystkim się podoba, jest podstawą sukcesu. Dlatego, opracowując programy budowy brandów, stawiamy na niekonwencjonalne rozwiązania.” – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.

Według AHA zleceniodawcy coraz częściej decydują się na współpracę z lokalnymi agencjami. AHA jest przykładem potwierdzającym ten trend. „W odróżnieniu od sieciówek nie dostajemy odgórnych zleceń z centrali w Hamburgu czy Nowym Jorku. Nasza kreacja i know-how muszą po prostu być lepsze i się obronić same.” – dodaje Betlej.
W minionym roku AHA zdobyła wyróżnienie za kreację na New York Festivals 2002 i stworzyła kilka niekonwencjonalnych kampanii m.in. dla Hondy, mPunktu i Gazety Finansowej.

http://www.aha.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top