Wbrew obniżającym się tendencjom rynkowym, agencja reklamowa AHA po raz kolejny zamyka rok przyrostem sprzedaży operacyjnej. W 2002 r. wyniosła ona 2 650 000 zł, co oznacza 19% wzrostu w stosunku do roku poprzedniego.
W 2002 r. AHA skoncentrowała się na polepszeniu swojego produktu kreatywnego i wyraźnym komunikowaniu swojej pozycji rynkowej. „Zauważalna reklama, nawet jeśli nie wszystkim się podoba, jest podstawą sukcesu. Dlatego, opracowując programy budowy brandów, stawiamy na niekonwencjonalne rozwiązania.” – mówi Jarosław Betlej, Prezes AHA.
Według AHA zleceniodawcy coraz częściej decydują się na współpracę z lokalnymi agencjami. AHA jest przykładem potwierdzającym ten trend. „W odróżnieniu od sieciówek nie dostajemy odgórnych zleceń z centrali w Hamburgu czy Nowym Jorku. Nasza kreacja i know-how muszą po prostu być lepsze i się obronić same.” – dodaje Betlej.
W minionym roku AHA zdobyła wyróżnienie za kreację na New York Festivals 2002 i stworzyła kilka niekonwencjonalnych kampanii m.in. dla Hondy, mPunktu i Gazety Finansowej.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.