Ponad 500 e-sklepów bierze udział w akcji pre-launchującej wejście na rynek usługi Paczkomaty 24/7. Dzięki integracji z systemem InPost Nowoczesna Poczta, klienci sklepów internetowych funkcjonujących na oprogramowaniu IAI-Shop.com, mogą za darmo odbierać zakupy przez paczkomat.
IAI S.A. dostarcza kompleksowe rozwiązania informatyczne dla firm działających w internecie. Obecnie z oprogramowania IAI-Shop.com korzysta ponad 500 e-sklepów i e-hurtowni, które w ramach Projektu 01 mogą oferować swój asortyment, korzystając z opcji „wyślij przez paczkomat”. Sprzedawcy, którzy przyłączą się do kampanii będą mogli:
- bezpłatnie nadawać i odbierać przesyłki
- reklamować swój sklep za darmo na stronie www.projekt01.pl
- pozyskać nawet 10 000 nowych Klientów
- jako pierwsi skorzystać z możliwości dystrybucji towaru za pomocą paczkomatów.
– Głównym założeniem IAI S.A. jest pełne wspieranie działalności sklepów internetowych naszych Klientów. Dlatego zapewniamy im funkcjonalne i nowoczesne rozwiązania mające wpływ na jakość świadczonych przez nie usług. Paczkomaty 24/7 to propozycja, która dzięki swojej innowacyjności wspomaga rozwój handlu elektronicznego, eliminując takie niedogodności jak: długie oczekiwanie na przesyłkę czy ograniczony czas pracy kurierów – mówi Paweł Fornalski, Founder & CEO w IAI S.A.
Co otrzymują uczestnicy Projektu 01?
- darmową przesyłkę towarów
- odbiór e-zakupów 24h/7, bez kolejek, w dowolnym czasie i dogodnej lokalizacji
- nagrody w konkursach na www.projekt01.pl
- bonusy na zakupy
- zniżki na przesyłki także po zakończeniu kampanii.
– Udział w Projekcie 01 to szereg korzyści zarówno dla kupujących, jak i e-sprzedawców. Dzięki współpracy klienci e-sklepów oszczędzają na przesyłkach, a my zyskujemy kolejnych ambasadorów marki. Wszystko to sprawia, że grono użytkowników usługi Paczkomaty 24/7 stale rośnie – Rafał Brzoska, prezes zarządu InPost.
W ramach działań promujących Projekt 01 w dniu 7 września 2009 roku, rozpoczęła się nowa kampania internetowa na portalach Interia.pl i Wp.pl, na pozostałych serwisach dedykowanych rynkowi e-commerce oraz na portalu Nasza-Klasa.pl. Za dobór oraz zakup mediów odpowiadał The Media Insight, a linie kreacyjne zostały stworzone przez agencję FireFly Creation.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.