Ponad 700 porad i nowe usługi dla właścicieli stron WWW

Opublikowano: 12 listopada 2003. Kategoria: Rynek.

Web.Reporter.pl w swoim serwisie doradczym w ciągu roku zgromadził ponad 700 praktycznych porad i wskazówek dla właścicieli serwisów WWW oraz webmasterów. Wszystkie informacje z cyklu „Jak to zrobić”” podzielone zostały na kilkanaście działów tematycznych, takich jak: PHP, HTML, CSS, JavaScript, MySQL, Flash, Java, Linux czy E-biznes.

Aktualnie porady zostały wzbogacone o kurs języka SSI (ang. Server Side Includes) oraz nowy Program Partnerski, który każdemu, kto ma własną stronę, pozwala osiągać korzyści z reklamowania serwisu wśród własnych klientów. Z Programu Partnerskiego mogą korzystać firmy i osoby prywatne.

– Użytkownicy serwisu z poradami mogą liczyć na fachowe i wyczerpujące informacje. Mają również możliwość korzystania z konsultacji i zadawania dodatkowych pytań, a porady pisane są w sposób zrozumiały nawet dla laika. Pozwala to na znaczne skrócenie czasu tworzenia stron WWW, co jest korzystne dla firm i osób prywatnych, dla których serwis stanowi codzienne źródło wiedzy oraz narzędzie pracy. – mówi Dariusz Majgier, autor serwisu.

Oprócz dostępu do setek porad, użytkownicy mogą korzystać z narzędzi wspomagających projektowanie witryny, dowiedzieć się, jak wypromować serwis w Sieci oraz co zrobić aby rozwinąć biznes, który będzie przynosił zyski bez wydawania kilku tysięcy złotych na programistów i konsultantów.

Użytkownicy mogą również przysyłać opisy własnych problemów, które chcieliby rozwiązać. Jeżeli tylko redakcja jest w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi, otrzymają oni odnośnik do strony z gotowym rozwiązaniem, być może jeszcze tego samego dnia.

http://web.reporter.pl/porady/

Sylwester KozakPonad 700 porad i nowe usługi dla właścicieli stron WWW

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.