Do klientów PoProstu.Net – agencji mediów społecznościowych, dołączyła Firma Riccardo oferująca markowe obuwie, odzież i dodatki.
Agencja PoProstu.Net ukierunkowana jest na realizację strategii obecności marek w mediach społecznościowych typu Facebook, Twiter, czy YouTube. Jej działania zmierzają do stworzenia przyjaznego klimatu wokół marek i produktów oraz zbudowania wokół nich aktywnych i lojalnych społeczności. Jej nowy klient to spółka Riccardo oferująca obuwie, odzież oraz akcesoria marek Lacoste, Tommy Hilliger, EMU, Ecco oraz Clarks i GUESS zarówno za pośrednictwem Internetu, jak i 13 salonów, w większości ulokowanych w dużych polskich centrach handlowych.
Firmie Riccardo zaproponowaliśmy komunikację za pośrednictwem najpopularniejszego portalu społecznościowego – Facebook.com. Celem działań jest stworzenie wizerunku światowej marki modowej oferującej najwyższy poziom asortymentu. Ponadto pomagamy zmienić obraz firmy z marki obuwniczej na modową, obejmującą również odzież i dodatki – mówi Marcin Jurczyński z PoProstu.Net.
Hasło przewodnie firmy Riccardo, loga najpopularniejszych oferowanych przez nią marek oraz kilka wybranych produktów można znaleźć na atrakcyjnej stronie powitalnej. Na fanów Riccardo czekają ponadto wiadomości ze świata mody, propozycje stylistyczne, informacje o nowych kolekcjach, a także aktualne promocje i specjalne kody rabatowe.
W komunikacji wykorzystujemy stworzone przez nasz zespół grafiki reklamowe, które przedstawiają aktualne akcje skierowane do klientów. W przyszłości pojawią się nowe zakładki i aplikacje oparte o Open Graph – dodaje Marcin Jurczyński. Aktualnie profil firmy Riccardo ma ponad 1000 fanów.
Chętnych poznać ofertę PoProstu.Net kierujemy na stronę internetową PoProstu.Net.
/płatna informacja prasowa/
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.