N przełomie września i października br. uż po raz drugi zorganizowano ogólnopolski test języka angielskiego. Wzięło w nim udział prawie 9 tys. osób. Test był dostępny prze 3 tygodnie w Internecie na stronie testit.pl i powstał z inicjatywy sieci placówek The Orange School oraz portalu pracuj.pl.
Ideą projektu 'Angielski.Test It’ było zachęcenie wszystkich zainteresowanych osób do sprawdzenia swojej wiedzy ze znajomości języka angielskiego przed rozmową kwalifikacyjną i przed wysłaniem podania o pracę wraz z życiorysem i listem motywacyjnym. Każdy mógł bezpłatnie sprawdzić swoją wiedzę.
Za opracowanie merytoryczne testu odpowiadała The Orange School, sieć placówek nauki języka angielskiego, która obecna jest na rynku polskim od czerwca 2001 roku. Od początku swojej działalności oferowała naukę języka metodą tzw. naturalną, czyli kombinację indywidualnej nauki w laboratorium językowym z zajęciami z nauczycielem. Z oferty szkoły w ciągu 46 miesięcy istnienia skorzystało już 14500 słuchaczy. Obecnie szkoła posiada siedem placówek w pięciu miastach Polski tj. w Warszawie, Łodzi, Katowicach, Gliwicach i Sosnowcu.
Inicjatywa spotkała się z szerokim poparciem. Patronat mediowy objęły miesięczniki Brief i Gazeta Studencka oraz serwisy e-biznes.pl, serwiskariery.pl, dlastudenta.pl, polki.pl. Projekt był realizowany we współpracy z portalem 1praca. Gov.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.