Pora obiadowa z Tymbarkiem

Opublikowano: 30 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pora obiadowa z Tymbarkiem to nowa kampania telewizyjna Napoju Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) zrealizowana przez Saatchi & Saatchi Communications.

„Się je pije do obiadu” – 19 października rozpoczęła się kampania telewizyjna napoju Tymbark Wiśnia-Jabłko. Ma ona zachęcić konsumentów do sięgnięcia po ten produkt  podczas pory obiadowej, ze względu na jego wyjątkowy smak oraz naturalność.

30 sec. spot reklamowy został tak opracowany, aby przede wszystkim sprawiać przyjemność oglądającym go widzom. Wartym podkreślenia jest fakt, że wszystkie owoce, które zostały wykorzystane  podczas przygotowywania materiału są prawdziwe.

„Chcieliśmy uniknąć stworzenia kolejnego schematycznego spotu z nieziemsko szczęśliwą rodziną okupującą stół przez 30 sekund. Dlatego w naszym koncepcie sięgnęliśmy po nietypowe skojarzenie i pokazaliśmy deszcz naturalnych owoców. Tak powstała symboliczna wizja pory obiadowej, w czasie której najobficiej leje się napój Tymbark Wiśnia-Jabłko.” – powiedział team Kreatywny Łukasz Gromkowski i Agnieszka Soczewka.

Kampania realizowana jest we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych.

Hanna LaskowskaPora obiadowa z Tymbarkiem

Podziel się!

O autorze

hania