Poradnik: Brand advertising online

W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. To kolejna publikacja, która powstała w wyniku współpracy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i wydawcy magazynu Media i Marketing Polska.

Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB. Poradnik nt. Brand advertising online został przygotowany specjalnie dla marketerów chcących poszerzyć i zaktualizować swoją wiedzę na temat reklamy online. W sposób przystępny i interesujący zostaną przedstawione w nim narzędzia, jakimi dysponuje Brand advertising online do realizowania celów marketingowych.

Poradnik zawiera informacje m.in., jak planować zakup mediów internetowych oraz stosować precyzyjne i skuteczne metody dotarcia do wybranych konsumentów. Nad poradnikiem pracowali przedstawiciele firm zrzeszonych w grupie roboczej Brand advertising online działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska: Agora SA, ARBOnetwork, Grupa Onet.pl, INTERIA.PL, Mindshare Polska, Nasza Klasa Sp. z o.o., Wirtualna Polska SA. Do kolejnych numerów M&MP wydawca miesięcznika dołączy następne poradniki przygotowane we współpracy z IAB poświęcone m.in. marketingowi mobilnemu, szeptanemu, wideo online itd.

„Liczymy, że poradnik będzie skutecznym sposobem zwrócenia uwagi reklamodawców na fakt, że internet jest medium odpowiednim do promocji i budowania wizerunku brandów w niemniejszym stopniu, jak do działań nakierowanych na efekt bezpośredni (direct response). To jeden z ważniejszych elementów naszej szerokiej strategii promowania reklamy brandingowej w internecie” – mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.

„Poradniki to nie jedyne aktywności, jakie IAB organizuje w celu edukacji rynku. Związek prowadzi konferencje IAB Showcase, konferencje branżowe a także przygotował Forum ekspertów IAB na www.interaktywnie.com/iab, na które serdecznie zapraszamy marketerów” – mówi Patrycja Sass – Staniszewska, IAB Polska.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top