W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. To kolejna publikacja, która powstała w wyniku współpracy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i wydawcy magazynu Media i Marketing Polska.
Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB. Poradnik nt. Brand advertising online został przygotowany specjalnie dla marketerów chcących poszerzyć i zaktualizować swoją wiedzę na temat reklamy online. W sposób przystępny i interesujący zostaną przedstawione w nim narzędzia, jakimi dysponuje Brand advertising online do realizowania celów marketingowych.
Poradnik zawiera informacje m.in., jak planować zakup mediów internetowych oraz stosować precyzyjne i skuteczne metody dotarcia do wybranych konsumentów. Nad poradnikiem pracowali przedstawiciele firm zrzeszonych w grupie roboczej Brand advertising online działającej w strukturach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska: Agora SA, ARBOnetwork, Grupa Onet.pl, INTERIA.PL, Mindshare Polska, Nasza Klasa Sp. z o.o., Wirtualna Polska SA. Do kolejnych numerów M&MP wydawca miesięcznika dołączy następne poradniki przygotowane we współpracy z IAB poświęcone m.in. marketingowi mobilnemu, szeptanemu, wideo online itd.
„Liczymy, że poradnik będzie skutecznym sposobem zwrócenia uwagi reklamodawców na fakt, że internet jest medium odpowiednim do promocji i budowania wizerunku brandów w niemniejszym stopniu, jak do działań nakierowanych na efekt bezpośredni (direct response). To jeden z ważniejszych elementów naszej szerokiej strategii promowania reklamy brandingowej w internecie” – mówi Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska.
„Poradniki to nie jedyne aktywności, jakie IAB organizuje w celu edukacji rynku. Związek prowadzi konferencje IAB Showcase, konferencje branżowe a także przygotował Forum ekspertów IAB na www.interaktywnie.com/iab, na które serdecznie zapraszamy marketerów” – mówi Patrycja Sass – Staniszewska, IAB Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.