Porównywarki walczą o Klientów

W ciągu dwóch ostatnich lat w świecie zakupów online zaszły znaczące zmiany, do których niewątpliwie przyczyniły się coraz popularniejsze w Polsce – internetowe porównywarki cen. Według raportu Gemius 2007, w ubiegłym roku odwiedziło je 2,7 mln użytkowników. To wzrost o 300% w stosunku do roku poprzedniego (930 tys. w 2006). Sklepy internetowe nie mogą bagatelizować tak istotnego kanału dotarcia do klienta i narzędzia promocji. Zwłaszcza, że na arenie porównywarek, toczy się obecnie ostra walka o internautów.
Trzy pierwsze miejsca są już zajęte
Rynek porównywarek cen jest już w Polsce częściowo ukształtowany. Liderem pozostaje, jak do tej pory – Ceneo. Dwie kolejne pozycje zajmują Nokaut oraz Skąpiec. O czwarte miejsce toczy się właśnie ostra walka pomiędzy Okazje.info.pl, Radar.pl i Twenga.pl.

Miejsce serwisu Okazje.info.pl w pierwszej piątce porównywarek cen to wynik, który osiągnięty został w ciągu zaledwie 9 miesięcy istnienia tej porównywarki na polskim rynku! Mamy się czym chwalić – mówi Piotr Broniarczyk, szef Okazje.info.pl.

Porównywarka współpracuje już z 900 sklepami, zarówno internetowymi, jak i tradycyjnymi – offline. W przypadku tego serwisu prędkość integracji nowych sklepów, dochodzi nawet do 100 miesięcznie. Przy tak szybkim tempie rozwoju Okazje.info.pl mają szansę dogonić lidera w tej kategorii (porównywarka Ceno współpracuje obecnie z 1000 sklepów). Duża konkurencja na rynku e-commerce to na pewno spora korzyść dla internautów, gdyż dostają oni usługi o wyższej jakości i funkcjonalności.

Naszą zaletą jest kompleksowość. Dostarczamy kupującym jak najwięcej przydatnych informacji o produktach. Na stronach Okazji są poradniki, blog oraz forum, na którym można wymieniać opinie na temat sklepów i ich oferty – komentuje Piotr Broniarczyk z Okazje.info.pl. Nie jesteśmy porównywarką, za którą stoją wiodące portale i duże pieniądze. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, który ma skuteczną strategię działania, jest blisko rynku i wciąż ma apetyt na kolejne sukcesy. Jeśli pozyskamy strategicznego partnera, mamy szansę skutecznie zawalczyć o pozycję lidera w tej branży. Interesuje nas tylko pierwsze miejsce – podkreśla Broniarczyk.

Porównywarki walczą o Klientów 1

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry