W ciągu dwóch ostatnich lat w świecie zakupów online zaszły znaczące zmiany, do których niewątpliwie przyczyniły się coraz popularniejsze w Polsce – internetowe porównywarki cen. Według raportu Gemius 2007, w ubiegłym roku odwiedziło je 2,7 mln użytkowników. To wzrost o 300% w stosunku do roku poprzedniego (930 tys. w 2006). Sklepy internetowe nie mogą bagatelizować tak istotnego kanału dotarcia do klienta i narzędzia promocji. Zwłaszcza, że na arenie porównywarek, toczy się obecnie ostra walka o internautów.
Trzy pierwsze miejsca są już zajęte
Rynek porównywarek cen jest już w Polsce częściowo ukształtowany. Liderem pozostaje, jak do tej pory – Ceneo. Dwie kolejne pozycje zajmują Nokaut oraz Skąpiec. O czwarte miejsce toczy się właśnie ostra walka pomiędzy Okazje.info.pl, Radar.pl i Twenga.pl.
Miejsce serwisu Okazje.info.pl w pierwszej piątce porównywarek cen to wynik, który osiągnięty został w ciągu zaledwie 9 miesięcy istnienia tej porównywarki na polskim rynku! Mamy się czym chwalić – mówi Piotr Broniarczyk, szef Okazje.info.pl.
Porównywarka współpracuje już z 900 sklepami, zarówno internetowymi, jak i tradycyjnymi – offline. W przypadku tego serwisu prędkość integracji nowych sklepów, dochodzi nawet do 100 miesięcznie. Przy tak szybkim tempie rozwoju Okazje.info.pl mają szansę dogonić lidera w tej kategorii (porównywarka Ceno współpracuje obecnie z 1000 sklepów). Duża konkurencja na rynku e-commerce to na pewno spora korzyść dla internautów, gdyż dostają oni usługi o wyższej jakości i funkcjonalności.
Naszą zaletą jest kompleksowość. Dostarczamy kupującym jak najwięcej przydatnych informacji o produktach. Na stronach Okazji są poradniki, blog oraz forum, na którym można wymieniać opinie na temat sklepów i ich oferty – komentuje Piotr Broniarczyk z Okazje.info.pl. Nie jesteśmy porównywarką, za którą stoją wiodące portale i duże pieniądze. Jesteśmy młodym, ambitnym zespołem, który ma skuteczną strategię działania, jest blisko rynku i wciąż ma apetyt na kolejne sukcesy. Jeśli pozyskamy strategicznego partnera, mamy szansę skutecznie zawalczyć o pozycję lidera w tej branży. Interesuje nas tylko pierwsze miejsce – podkreśla Broniarczyk.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!