Dzięki dostępowi do systemu Masterpass, kupujący w sklepach współpracujących z PayU mają teraz jeszcze większy wybór sposobów na płatność. Masterpass umożliwia płatności u ponad połowy sprzedawców internetowych w Polsce i ponad 250 tys. na świecie. System pozwala na rejestrację kart Mastercard, Maestro oraz Visa, a transakcje są przetwarzane 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
PayU S.A., największy dostawca płatności internetowych w Polsce, dzięki współpracy z Mastercard, udostępnia możliwość płatności online z wykorzystaniem portfela elektronicznego Masterpass. Oznacza to, że w sklepach i serwisach internetowych obsługiwanych przez PayU, kupujący mogą wybrać płatność kartą za pomocą Masterpass, aby zapłacić za zakupy w internecie, niezależnie od tego, gdzie są i z jakiego urządzenia korzystają.
Masterpass od Mastercard to jedyne takie rozwiązanie dostępne na rynku, które sprawia, że płacenie kartą w sieci jest wygodniejsze niż dotychczas. W tym cyfrowym portfelu użytkownik może zapisać swoje karty płatnicze, dzięki czemu podczas kolejnych zakupów w e-sklepach lub aplikacjach mobilnych – polskich i zagranicznych – nie musi już wpisywać danych karty, a jedynie wybrać tę, którą chce zapłacić. Cieszymy się, że kupujący w sieci mogą już korzystać z tej wygodnej i bezpiecznej formy płatności w ramach PayU — przekonuje Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału Mastercard Europe.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...