Przedsięwzięcie pod tytułem Ahoj.pl z pewnością można zaliczyć do nieudanych. Ahoj.pl- portal, który miał stać się „przystanią” naszego internetu powoli znika…
Na początku tworzenia portalu twórcy zapewniali, że Ahoj.pl „to przedsięwzięcie, mające za zadanie zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki Polacy korzystają z internetu, by się komunikować, uczyć, szukać w nim informacji, dzielić swoimi przemyśleniami i zarządzać biznesem.”. Niestety, rzeczywistość była nieco bardziej brutalna.
Obecnie portal pozbawiony jest nawet wyszukiwarki, czyli jednego z najważniejszych mechanizmów. Ahoj.pl korzystał z najlepszej- Google’a. Z pewnością był to spory atut. Obecnie korzystanie z wyszukiwarki jest możliwe, ale już „poza” portalem.
Po wpisaniu poszukiwanego wyrażenia na stronie głównej portalu…zostajemy przeniesieni na stronę na której ponownie musimy wpisać poszukiwaną frazę- tym razem już to po prostu sklejona strona ze strony Ahoj i Google.com z wykorzystaniem ramek (frame’ów)…
Jak podaje TNS OBOP w skali miesiąca z portalu korzysta około 4,2% Internautów (dla porównania Wirtualna Polska 53,2%, Onet.pl- 73,6%). Poczta na portalu cały czas działa …
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.