Grupa Pracuj, właściciel serwisu www.pracuj.pl i spółka BeeOnline, do której należy portal www.beeatwork.pl, nawiązały strategiczną współpracę. Nowa, wspólna oferta zapewni klientom profesjonalne doradztwo w zakresie employer brandingu i tworzenia filmów wizerunkowych.
– Coraz więcej firm spośród kilkunastu tysięcy klientów Grupy Pracuj i portalu www.pracuj.pl zgłaszało zapotrzebowanie na tego typu usługi – komentuje Maciej Noga, dyrektor marketingu w Grupie Pracuj. – Na rynku brakowało do tej pory firmy specjalizującej się w obszarze korporacyjnych filmów wizerunkowych, która byłaby w stanie dotrzeć do szerokiej grupy pracodawców prowadzących świadome działania employer brandingowe. Nasza współpraca z BeeOnline zapełni tę niszę na rynku.
Nowatorska forma prezentacji firmy w postaci wideo buduje wizerunek pracodawcy jako otwartego, przyjaznego, wychodzącego do potencjalnych kandydatów na pracowników. Firma wyróżnia się spośród konkurencji, zmniejszając tym samym koszty prowadzonych rekrutacji.
Film korporacyjny może stać się częścią kompleksowego profilu firmowego, na który składa się kompletny zestaw informacji o firmie wraz z prezentacjami multimedialnymi, mapami dojazdu itd. W ramach nowej oferty istnieje możliwość zbudowania i zamieszczenia takiego profilu w serwisach www.pracuj.pl i www.beeatwork.pl, co gwarantuje łatwy dostęp do kandydatów korzystających z tych portali.
– Możliwość zamieszczenia profilu wideo w serwisie www.pracuj.pl jest naturalnym dopełnieniem naszej nowej oferty. Ponad półtora miliona kandydatów do pracy, odwiedzających miesięcznie www.pracuj.pl i szeroki zasięg serwisu gwarantuje pracodawcy dotarcie do idealnego odbiorcy jego wideo prezentacji, niezależnie, czy jest to student, wykwalifikowany specjalista czy doświadczony menedżer – mówi Maciej Noga.
Co odróżnia tę ofertę od innych dostępnych na rynku? – Kompleksowość! – odpowiada Natalia Chomicka, Senior Account Manager w Beeatwork.pl. – Współpracujemy z naszymi klientami od etapu analiz i projektowania działań wizerunkowych, poprzez przygotowanie narzędzi i realizację materiałów filmowych, po udostępnienie platformy komunikacji, gdzie klient będzie mógł się zaprezentować. Nie jesteśmy ekipą filmową, ale doradcami w kwestii budowania wizerunku pracodawcy.
Współpraca Grupy Pracuj i BeeOnline ma charakter strategiczny – obie firmy mają wyłączność na sprzedaż wprowadzonych właśnie na rynek produktów. Klienci zainteresowani współpracą mają do wyboru m.in. kilka rodzajów materiałów filmowych, dopasowanych do ich potrzeb.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.