Od dzisiaj specjaliści PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl oraz portalu Pracuj.pl przy redagowania działu „Giełda Pracy”. Dzięki temu znacząco powinna się powiększyć efektywność poszukiwań specjalistów z zakresu public relations.
Na mocy podpisanej umowy Communication Partners – właściciel Pracuj.pl, udzielił Agencji Prelite Public Relations, licencji na publiczne udostępnianie danych z Bazy Pracuj.pl w dziale „Giełda Pracy” serwisu Piar.pl.
– „Giełda Pracy” funkcjonuje w Piar.pl od początku istnienia vortalu. Od zawsze dział ten cieszył się dużą popularnością. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z jednym z najlepszych internetowych wortali o pracy, jego popularność dodatkowo wzrośnie – powiedziała Roma Busse z redakcji Piar.pl
– Poprzez współpracę z serwisem Piar.pl chcemy dotrzeć z ogłoszeniami do specjalistów z branży „media, marketing i reklama”. Odwiedzający serwis Piar.pl to osoby z właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Teraz będą mogli znaleźć również informacje na temat ofert pracy przeznaczonych dla siebie ” – stwierdził Rafał Szczepanik – wiceprezes Communications Partners.
http://www.piar.pl
http://www.pracuj.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.