Pracuj.pl zachęca specjalistów

Opublikowano: 13 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Serwis Pracuj.pl rozpoczął nową kampanię wizerunkową pod hasłem „Gratulujemy odważnym”, która zachęca Polaków do aktywnego wykorzystywania swojego potencjału zawodowego. 

Kampania „Gratulujemy odważnym” skierowana jest do kandydatów szczególnie cenionych na rynku pracy – specjalistów z wysokimi kompetencjami i dużym doświadczeniem zawodowym. Jej celem jest uświadomienie tej grupie pracowników, że warto podejmować ryzyko i decydować się na zmiany, aby osiągnąć satysfakcję ze swojego życia zawodowego.

Od 16 września w telewizji emitowany będzie 30-sekundowy spot, który będzie nadawany w m.in. TVP 1, TVP 2, TVN (w tym m.in. TVN24, TVN Turbo, TVN Style), Discovery oraz Travel Channel, FoxLife i Kino Polska.

Działania online będą prowadzone z wykorzystaniem formatów display oraz wideo, w serwisach biznesowych i lifestyle. Spot reklamowy będzie można zobaczyć także jako pre-roll na YouTube i w wybranych serwisach VOD. Dodatkowo w największych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Łodzi i Wrocławiu) pojawią się siatki wielkoformatowe promujące markę Pracuj.pl.

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja K2. Planowaniem i zakupem mediów online zajęła się agencja mediowa K2 Media, a za media planning mediów tradycyjnych odpowiada easy MEDIA. Kampania potrwa do 17 listopada.

Dawid ZarazińskiPracuj.pl zachęca specjalistów

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.