Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer.
Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.
“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że pozyskaliśmy kolejnego wydawcę o wiodącej pozycji na rynku i z przyjemnością rozpoczynamy współpracę. Dzięki wspólnym działaniom, szerokiemu portfolio Axel Springer oraz niezawodnym rozwiązaniom nugg.ad, kampanie będą serwowane z dużą precyzją, do odpowiednich grup celowych, przy zachowaniu bardzo dużego zasięgu.“ komentuje Stephan Noller, CEO nugg.ad.
“Predyckyjne Targetowanie Behawioralne nugg.ad staje się ważną częścią reklamy online. Zaoferujemy naszym klientom nowe produkty, które pozwolą precyzyjnie docierać do ich grup celowych. Targetowanie od nugg.ad w połączeniu z silnym brandem Axel Springer oferuje unikalną wartość i nowe możliwości dla reklamodawców.“ mówi Robert Bosch, Managing Director Crossmedia & Sales w Axel-Springer Media Impact.
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.