Predykcyjne targetownie na topie

Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer.

Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.

“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że pozyskaliśmy kolejnego wydawcę o wiodącej pozycji na rynku i z przyjemnością rozpoczynamy współpracę. Dzięki wspólnym działaniom, szerokiemu portfolio Axel Springer oraz niezawodnym rozwiązaniom nugg.ad, kampanie będą serwowane z dużą precyzją, do odpowiednich grup celowych, przy zachowaniu bardzo dużego zasięgu.“ komentuje Stephan Noller, CEO nugg.ad.

“Predyckyjne Targetowanie Behawioralne nugg.ad staje się ważną częścią reklamy online. Zaoferujemy naszym klientom nowe produkty, które pozwolą precyzyjnie docierać do ich grup celowych. Targetowanie od nugg.ad w połączeniu z silnym brandem Axel Springer oferuje unikalną wartość i nowe możliwości dla reklamodawców.“ mówi Robert Bosch, Managing Director Crossmedia & Sales w Axel-Springer Media Impact.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry