10 listopada br. nastąpiła oficjalna premiera nowej ramówki TV.INTERIA.PL.
TV.INTERIA.PL zaprezentuje kontrowersyjny reality-show pt. Ballzgirlz. Jest to żeńska wersja słynnego Jackassa. Nowością będzie również program Niedobranocka, w ramach którego będą emitowane odważne filmy animowane (m.in. Ludek Paskudek). Pojawią się także własne programy oparte o produkcje i treści dostarczane przez internautów: Hydepark oraz Filmosy, zawierające treści z serwisu Video INTERIA.PL.
– Opracowując nową koncepcję programową kierowaliśmy się zamiarem łączenia przekazu wideo z narzędziami komunikacji internetowej i chęcią pogłębienia aktywnego kontaktu z widzami – podkreśla Marcin Jędrych, Dyrektor ds. Multimediów i Rozrywki Interaktywnej. – Cel ten realizujemy także poprzez serwis telewizyjny, który ostatnio przeszedł radykalną przebudowę, zyskując bardziej dynamiczny i interaktywny charakter. Ramówkę nadal będziemy rozwijać, bo oglądalność naszej telewizji dynamicznie rośnie – dodaje.
Premierze jesienno-zimowej ramówki TV.INTERIA.PL towarzyszy również pojawienie się nowych prezenterów m.in. Vieslav’a, który przeszedł ze stacji 4fun.tv oraz Mery, dotychczas pracującej w TVP Katowice.
Obok wieczornych programów – NetShow! i Combat, znanych z dotychczasowej, pilotażowej wersji TV.INTERIA.PL, również w popołudniowym paśmie pojawią się nowe pozycje grane na żywo: E-misja – codzienny interaktywny talk-show oraz Transmisja – wideoczat z VIP’em zapraszanym do studia. Ponadto w skład nowej ramówki wejdą muzyczne programy tematyczne m.in. Polski mix – promujący tylko rodzime utwory, Clip fiesta – „grający” muzykę z klubowych parkietów, Alter rock – dla wielbicieli ciężkiego brzmienia oraz Old school – prezentujący klipy z lat 80-tych i 90-tych.
Nowością ramówki są też kolejne programy interaktywne, współtworzone przez internautów m.in. Interhity – lista najpopularniejszych wideoklipów tworzona na podstawie ocen wystawianych przez widzów, Clip4u – dedykacje teledyskowe, Zoom – magazyn kinowy, Gotowe do odsłuchu – utwory proponowane przez użytkowników.
Odnowiony serwis TV.INTERIA.PL, umożliwia szeroką interakcję z użytkownikami i widzami m.in. poprzez: zamawianie piosenek z dedykacją, decydowanie o wyborze najlepszych teledysków tygodnia, tworzenie własnego programu muzycznego, kontaktowanie się z ekipą TV.INTERIA.PL czy rekomendację ciekawych wydarzeń. Dzięki możliwości dzielenia się pomysłami i opiniami na temat programów na forum dyskusyjnym lub na czacie, internauci nie tylko wpływają na kształt emitowanych materiałów, ale i współtworzą aktywną społeczność widzów TV.INTERIA.PL.
www.tv.interia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.